Qətllə bağlı istintaq altında olan
komandir Ceyms Katfilddən başqa, digər ekipaj üzvləri də Termini İmerese dövlət
prokurorluğu tərəfindən dindirilib və onlar araşdırıla bilərdi. Batma nəticəsində
7 nəfər ölüb.
Ötən bazar ertəsi Siciliyanın
Palermo bölgəsindəki Porticello sahillərində batan lüks superyaxta ilə bağlı
araşdırmalar davam edir.
Müstəntiqlər insan səhvi
ehtimalını araşdırırlar. Yelkənli qayığın kapitanı James Cutfield, adam öldürmə
ittihamı ilə istintaqa cəlb olunub, digər ekipaj üzvləri də məhkəmələr tərəfindən
dinlənilib və onların da araşdırma predmeti ola biləcəyi istisna edilmir.
Şübhəlilərin reyestrinə rəsmi
giriş Termini İmerese Respublika Prokurorluğuna yeddi qurbanın cəsədinin
yarılmalarına göstəriş vermək üçün lazımdır. O, müdafiəyə magistraturaya yaşıl
işıq yandıran kimi Palermo Poliklinikasının Məhkəmə Tibb İnstitutunun ekspertləri
tərəfindən aparılan müayinələrdə iştirak etmək üçün məsləhətçilər təyin etmək
hüququna zəmanət verir.
Batma nəticəsində ölənlərin sayı
yeddi nəfərdir: altı sərnişin, o cümlədən texnoloji maqnat Mayk Linç və onun 18
yaşlı qızı Hanna və heyətdə olan aşpaz Tomas Rekaldo. Digər tərəfdən, ekipaj
üzvləri və sərnişinlər də daxil olmaqla, on beş nəfər sağ qalıb. Onların
arasında Lynch-in dul arvadı və yaxtanın qeydiyyatda olduğu şirkətin sahibi
Angela Barcares də var.
Bazar günü hakimlər tərcüməçinin
köməyi ilə ekipajın bütün üzvlərini dindirdilər. İngilis dilində olan yüzlərlə
səhifəlik dəqiqələr italyan dilinə tərcümə edilməli və otuz gün ərzində Baş
nazirə çatmalıdır.
Ceyms Cutfield, faciədən sonra
ekipaj üzvlərinin qaldığı Palermo, Santa Flavia şəhərindəki Domina Zagarella
otelində çərşənbə axşamı günortadan sonra müstəntiqlər tərəfindən üçüncü dəfə
dinləniləcək.
Bayesian komandiri və birinci
zabiti yola düşməzdən əvvəl bir neçə gün daha gözləməli olacaqlar, çünki məsələ
ilə bağlı daha ətraflı məlumat vermək üçün yenidən sorğu-sual oluna bilərlər.
Termini İmerese Dövlət
Prokurorluğu tərəfindən adam öldürmə ittihamı ilə istintaq edilən Cutfield iki
tanınmış hüquqşünas tərəfindən müdafiə olunmağı seçdi: Palermodan Giovanni
Rizzuti və Genuyadan Aldo Mordiglia.
"James Cutfield bütün bu işdən
gərgindir, lakin o, prokurorluğun ona qarşı irəli sürdüyü ittihamlara qarşı
özünü müdafiə etməkdə qərarlıdır" dedi Rizzuti. Kapitanın vəkillərinin qəbul
edə biləcəyi strategiya onu prokurorların suallarına cavab verməyə məcbur etməmək
ola bilərdi, müvəkkilinin isə dövlət ittihamçısı tərəfindən indiyədək apardığı
araşdırmaların nəticələrindən hələ xəbəri yoxdur.
Aralıq dənizi həvəsi ilə təcrübəli
komandir kimi karyera qurmuş, Oklenddən olan 50 yaşlı Yeni Zelandiyalı Ceyms
Katfild ən qısa zamanda Mayorkaya, ailəsinin yanına qayıtmağı planlaşdırır.
Bayesian kimi yelkənli qayığın
batması necə mümkündür?
Cutfield və onun müavini
Koopmansın ifadələri, tam olaraq nə baş verdiyini və fırtınadan təəccübləndiyi
iddia edilən ekipaj tərəfindən hər hansı bir səhvin olub olmadığını
aydınlaşdırmaq üçün vacibdir.
Bir çox suallar qalır: pis hava
proqnozlaşdırılarkən yelkənli qayıq niyə lövbərdə qaldı? Arxa qapılar açıq idi
və onlar suyu udurmu? Sərnişinlərə niyə vaxtında xəbərdarlıq edilməyib?
Necə olur ki, 75 metr hündürlüyündə
dirəyi olan 56 metr uzunluğunda yelkənli qayıq, dünyanın ən hündür gəmisi, dənizçilik
texnologiyasının əsl incisi bir neçə saniyə ərzində batdı?
Mülki müdafiə rəsmilərinin ilk fərziyyələrindən
biri, yelkənli qayığın tez yayılan yerli və güclü külək, su axını və ya “aşağı
partlayış” kimi tanınan şeylə toqquşması idi. Hər iki hadisə yelkənli qayığın
sürətlə və gözlənilmədən batmasına səbəb olardı.
Bununla belə, müstəntiqlərin diqqətini
çəkdiyi əsas sual, 2008-ci ildə onu tikən İtaliya tərsanəsi Perini Navi tərəfindən
“batmaz” hesab edilən yelkənli qayığın Porticello yaxınlığında lövbər salmış
bütün qayıqlardan yeganəsinin necə çökməsidir.
Sahil Mühafizəsinin dalğıcları
prokurorun göstərişi ilə yelkənli qayığa yenidən baxış keçirib.
Onlar gəminin batmasını izah edə
biləcək hər bir detalı lentə almaqla yanaşı, hələ də 18 min litr yanacağın
olduğu çənlərin su keçirməməsinə də nəzarət ediblər.
Hazırda karbohidrogen sızması
yoxdur. "Dənizimizin dibində ekoloji bomba var" deyir balıqçılar.
Santa Flavia meri Giuseppe D.Agostino, "Hamımız bir az narahatıq"
dedi.
Tərcümə edəni Səfər Şakiroğlu/zekainfo.az