
İdman
17:00, 01 İyul 2025
Bir nəfər, iki gün və 2000 dollar NBA Finalları
zamanı milyonlarla insanın qarşısında yayımlanan reklamı yaratmaq üçün əvvəldən
sona qədər lazım olan hər şey budur. The Verge-nin izah etdiyi kimi, Kalshi mərc
platforması X-də 2,6 milyon baxışla viral olan bu yerə mərc edir.
Yuxarıdakı videomuzda gördüyünüz kimi, reklam
tamamilə Google-un mayın sonunda buraxılması elan edilmiş yeni AI aləti Veo 3-dən
istifadə etməklə yaradılıb.
Reklam 30 saniyə davam edir və amerikalıların
yumurtaların qiyməti, bir ildəki qasırğaların sayı və NBA Finallarının qalibləri
kimi müxtəlif şeylərə mərc etdikləri bir sıra absurd kadrlardan ibarətdir.
Tərcümə edəni İnci Yusifqızı/Zekainfo.az