Avropada elektrik avtomobil böhranı: Brüsseldəki Audi fabrikinin qeyri-müəyyən gələcəyi

Avropada elektrik avtomobil böhranı: Brüsseldəki Audi fabrikinin qeyri-müəyyən gələcəyi
İqtisadiyyat 04 Oktyabr 2024 - 14:15


 

Brüsseldəki Audi fabrikində 80 min avroya elektriklə işləyən yolsuzluq avtomobili yığılır ki, bu da avropalılar üçün çox bahadır. 2025-ci ildən sonra istehsal, ehtimal ki, Meksikaya köçürüləcək.

 

Belçikanın Forest bələdiyyəsində 1949-cu ildən Volkswagen modellərinin istehsalında fəaliyyət göstərən və ən müasir aşağı emissiya texnologiyaları ilə yenilənmiş bu fabrikin vəziyyəti artıq davam edən tendensiyanın göstəricisi kimi görünür. Elektrikli avtomobillər istehsal edən Avropa zavodları Avropa bazarının tələbi ilə müqayisədə çox bahadır.

Bu səbəbdən Audi istehsalı dayandıracaq və fabrik satılacaq. Zavodun kommunikasiyalar üzrə direktoru Peter D'hoore Euronews-a izah etdiyi kimi, "bizim üçün iki seçim var: ya fabriki Volkswagen qrupunun digər modellərinin və ya komponentlərinin istehsalına çevirmək, ya da digər avtomobil markalarına satmaq. Hər ikisi də mürəkkəbdir, çünki təkliflər bərabər hesab edilmir.

 

Yalnız bir potensial investor təklifini yenidən işləməyə razılıq verdi və indi bunun üçün bir qədər vaxtı olacaq. "Bizim üçün bu saytda mümkün qədər çox insanın işlə təmin olunması vacibdir" deyən cənab D'hoore istehsalın hara köçürüləcəyini dəqiqləşdirmədən deyir.**

 

Brüsseldəki Audi-də üç min nəfər, üstəlik, əlaqəli sənayelərdə daha min nəfər işləyir və həmkarlar ittifaqları müharibə vəziyyətindədir: onlar şirkətdən ən yüksək təklifi verənə deyil, ən çox iş yerlərini təmin edənə satmağı tələb edirlər. .

Onlar sentyabrın 16-da Brüssel şəhərini iflic vəziyyətinə salan tətildən sonra başqa tətillər vəd edir və elektromobillərə keçid zamanı diqqətini böyük modellərə və adi insanların əli çatmayan bahalı modellərə yönəldən Avropa avtomobil sənayesinin strategiyalarını tənqid edirlər. : Audi-nin Forestdə tikilmiş qabaqcıl modeli olan Q8 e-tron elektrik yolsuzluq avtomobilinin siyahı qiyməti təxminən 80.000 avrodur.

 

Metallos FGTB-nin həmkarlar ittifaqı üzvü Hillal Sor Euronews-a izah edir: “Avtomobil istehsalçıları dərhal elektrik avtomobilləri ilə böyük qazanc əldə etmək istədilər və keçid mərhələsinin daha az dividend və mənfəət gətirəcəyini qəbul etmədilər”.

 

Buna görə də avropalıların ödəyə bilmədiyi iri, dəbdəbəli və bahalı modellərə üstünlük verdilər. Bu gün Avropada həddindən artıq istehsal var və buna görə də Volkswagen kimi qruplar Belçika və Almaniyadakı fabrikləri bağlamaq istəyirlər”.

 

 

Satış rəqəmləri, deyəsən, onun haqlı olduğunu sübut edir: 2024-cü ilin ilk səkkiz ayında Aİ-də 902 min akkumulyatorlu elektrik avtomobili alınıb ki, bu da cəmi 12,6% təşkil edir, benzinlə işləyən avtomobillər isə ən çox satılanlar olaraq qalır.

 

/Zekainfo.az

reklamlar

Digər xəbərlər