Brüsseldəki Audi fabrikində 80 min avroya elektriklə işləyən
yolsuzluq avtomobili yığılır ki, bu da avropalılar üçün çox bahadır. 2025-ci
ildən sonra istehsal, ehtimal ki, Meksikaya köçürüləcək.
Belçikanın Forest bələdiyyəsində 1949-cu ildən Volkswagen modellərinin
istehsalında fəaliyyət göstərən və ən müasir aşağı emissiya texnologiyaları ilə
yenilənmiş bu fabrikin vəziyyəti artıq davam edən tendensiyanın göstəricisi
kimi görünür. Elektrikli avtomobillər istehsal edən Avropa zavodları Avropa
bazarının tələbi ilə müqayisədə çox bahadır.
Bu səbəbdən Audi istehsalı dayandıracaq və fabrik satılacaq. Zavodun
kommunikasiyalar üzrə direktoru Peter D'hoore Euronews-a izah etdiyi kimi,
"bizim üçün iki seçim var: ya fabriki Volkswagen qrupunun digər modellərinin
və ya komponentlərinin istehsalına çevirmək, ya da digər avtomobil markalarına
satmaq. Hər ikisi də mürəkkəbdir, çünki təkliflər bərabər hesab edilmir.
Yalnız bir potensial investor təklifini yenidən işləməyə razılıq
verdi və indi bunun üçün bir qədər vaxtı olacaq. "Bizim üçün bu saytda
mümkün qədər çox insanın işlə təmin olunması vacibdir" deyən cənab D'hoore
istehsalın hara köçürüləcəyini dəqiqləşdirmədən deyir.**
Brüsseldəki Audi-də üç min nəfər, üstəlik, əlaqəli sənayelərdə daha
min nəfər işləyir və həmkarlar ittifaqları müharibə vəziyyətindədir: onlar şirkətdən
ən yüksək təklifi verənə deyil, ən çox iş yerlərini təmin edənə satmağı tələb
edirlər. .
Onlar sentyabrın 16-da Brüssel şəhərini iflic vəziyyətinə salan tətildən
sonra başqa tətillər vəd edir və elektromobillərə keçid zamanı diqqətini böyük
modellərə və adi insanların əli çatmayan bahalı modellərə yönəldən Avropa
avtomobil sənayesinin strategiyalarını tənqid edirlər. : Audi-nin Forestdə
tikilmiş qabaqcıl modeli olan Q8 e-tron elektrik yolsuzluq avtomobilinin siyahı
qiyməti təxminən 80.000 avrodur.
Metallos FGTB-nin həmkarlar ittifaqı üzvü Hillal Sor Euronews-a izah
edir: “Avtomobil istehsalçıları dərhal elektrik avtomobilləri ilə böyük qazanc əldə
etmək istədilər və keçid mərhələsinin daha az dividend və mənfəət gətirəcəyini
qəbul etmədilər”.
Buna görə də avropalıların ödəyə bilmədiyi iri, dəbdəbəli və bahalı
modellərə üstünlük verdilər. Bu gün Avropada həddindən artıq istehsal var və
buna görə də Volkswagen kimi qruplar Belçika və Almaniyadakı fabrikləri
bağlamaq istəyirlər”.
Satış rəqəmləri, deyəsən, onun haqlı olduğunu sübut edir: 2024-cü
ilin ilk səkkiz ayında Aİ-də 902 min akkumulyatorlu elektrik avtomobili alınıb
ki, bu da cəmi 12,6% təşkil edir, benzinlə işləyən avtomobillər isə ən çox
satılanlar olaraq qalır.
/Zekainfo.az