Çərşənbə axşamı Avropa Parlamentinin deputatları köhnə
qitədə avtomobil sənayesinin üzləşdiyi böhranı, avtomobil istehsalçılarının
satışların azalması ilə bağlı artan sayda fabriklərin bağlanması ilə
üzləşdiyini müzakirə etdilər.
Düşən satışlar, daim artan fabriklərin bağlanması,
avtomobillərin geri çağırılması kampaniyaları... Avropa Parlamentinin
deputatları bu çərşənbə axşamı Avropa avtomobil sənayesini təhdid edən böhranı
müzakirə ediblər.
2035-ci ildə "sıfır emissiya" Avropa
avtomobil parkı
Sektorun "sıfır emissiyalı" nəqliyyat
vasitələrinin istehsalına keçidinin məqsədi müzakirələrin mərkəzində idi, gələn
il CO2 emissiyalarının qanuni limiti hər kilometrə 94 qramdan aşağı düşəcək və
avtomobil istehsalçıları bu müddətə əməl edə bilməyəcəklərini söylədilər.
"Aİ-də avtomobil satışları COVID-19-dan əvvəlki
səviyyədən aşağıdır. Çin ən böyük bazara çevrildiyi halda. Tələbat sıfır
emissiyalı avtomobillərə doğru dəyişdi. Beləliklə, biz sıfır emissiyalı
avtomobillərə keçid üçün aydın çərçivə yaratdıq. 2035-ci ilə qədər 100% sıfır
emissiyalı avtomobillərin hədəflənməsi”, - Avropa Komissiyasının icraçı
vitse-prezidenti Valdis Dombrovskis parlamentdəki açılış nitqi zamanı deyib.
İnvestisiya və istehsal zəncirlərindəki zəifliklər
Bəzi Avropa Parlamenti üzvləri 2035-ci ildə Avropa
avtomobil parkının karbon neytrallığının qeyri-mümkün bir məqsəd olduğu fikrini
müdafiə edərək, investisiya planlarının zəifliyinə və sektorun istehsal
zəncirindəki qüsurlara işarə etdilər.
"Elektrikli nəqliyyat vasitələrinə vergi qoyuruq.
Bu, davamlı deyil. Bizə verdiyiniz müddətdə bunu edə bilmərik. Düzgün şəbəkə
infrastrukturu yoxdur. Biz kifayət qədər maliyyə təmin etmirik. Kifayət qədər
tələbat yoxdur. Bu, çox bahadır. və elektriklə işləyən avtomobillərdən istifadə
etmək çox çətindir və daha az çirkləndirmir”. İfrat sağçı italyan deputatı
Elena Donazzan bildirib.
Bu məsələnin həlli parlamentin gələcək iclasında
səsvermə predmeti olacaq.
/Zekainfo.az