Uşağınız hər gün smartfonunda Snapchat,
Instagram və ya TikTok-a nə qədər vaxt sərf edir? Bir çox valideynlər üçün bu
suala cavab vermək asan deyil. Daha da pisi, verdikləri rəqəmin böyük ölçüdə
qiymətləndirilməməsi riskidir. Bu, Ipsos Media tərəfindən həyata keçirilən
Valideynlik və Rəqəmsal Təhsil Rəsədxanasının (Açıq) araşdırmasını vurğulayır
və nəticələri bu çərşənbə axşamı, oktyabrın 8-də açıqlanır.
Uşaqların ilk
rəqəmsal cihazı əldə etdikləri orta yaşdan başlayaraq, hər həftə smartfon və ya
planşetdə keçirdikləri vaxta qədər, uşaqların ekranının qorunması məsələlərində
ixtisaslaşmış assosiasiya 7-17 yaşlı uşaqların təcrübələrini diqqətlə
araşdırır.
Tədqiqatın ilk
dərsi: uşaqlar ilk smartfonlarını və ya ilk video oyun konsollarını dörd il
əvvəldən gec əldə edirlər. 2020-ci ildə Médiamétrie sorğusu ilk smartfonun 9,9,
ilk konsolun isə 7,3 yaşında təklif edildiyini göstərsə də, bu rəqəmlər müvafiq
olaraq 11,3 və 9,8 ilə enib.
Uşağın ilk
avadanlığı əldə etdiyi yaşda bu azalma həm də kompüter (2020-ci ildə 8,5 ilə
müqayisədə 12,3 yaş), planşet (6,9 ilə müqayisədə 9,4 yaş) və televizora (6,3
ilə müqayisədə 9,6 yaş) aiddir. dörd il əvvəl).
Açıq
araşdırmaya görə, bu rəqəmlər ekranların gündəlik həyatımızda tutduğu əsas yer
haqqında geniş məlumatla müşayiət olunur. Sorğuda iştirak edən valideynlərin
74%-i və uşaqların 59%-i orada çox vaxt keçirməyi düşünür. Böyüklər arasında bu
maarifləndirmə xüsusilə onların yeniyetmələrini narahat edir. Sorğuda iştirak
edən valideynlərin 84%-i övladının (15-17 yaş) ekranda çox vaxt keçirdiyini
düşünür.
Bu halda
tədqiqat göstərir ki, bu asudə vaxt fəaliyyəti uşaq və yeniyetmələrin həyatında
mühüm yer tutur. İstər bayram günlərində, istər istirahət günlərində, istər
həftə ərzində, istərsə də məktəbdə ekranlardan istifadə zamanı son illərdə 7-17
yaşlı uşaqlar arasında kəskin şəkildə artıb. Yeniyetmələr (15-17 yaş) gündə
orta hesabla 4 saatını smartfonlarında keçirirlər. Və bu müddət yaşla artır.
Valideynlər,
öz növbəsində, görünür, övladının ekranda keçirdiyi vaxtı təxmin etmək üçün
deyil, həm də onların hansı platformalara baxdığını bilmək üçün mübarizə aparır.
11-13 yaşlı uşaqların 63%-i sosial şəbəkələrə getdiklərini deyirlər ki, bu
təcrübə valideynləri tərəfindən böyük ölçüdə qiymətləndirilmir və yalnız 41%-i
bunu düşünür. Daha geniş şəkildə, araşdırma göstərir ki, 7-17 yaşlı uşaqların
təxminən 70%-i YouTube, WhatsApp, TikTok, Instagram və Snapchat kimi xidmətlərə
üstünlük verməklə gündəlik internetdən istifadə edir.
/Zekainfo.az