Tətildə Avropa hava limanları baqajınızı daha az itirəcək, lakin onlar Asiyadan çox geridə qalırlar

Tətildə Avropa hava limanları baqajınızı daha az itirəcək, lakin onlar Asiyadan çox geridə qalırlar
Dünya 14 İyun 2024 - 15:55

Yeni bir araşdırma hava nəqliyyatı sektorunda itirilmiş və ya səhv idarə olunan baqajın illik rəqəmlərini ortaya qoyur.

 

 

Bu, təyyarəyə minənlərin qorxusudur (və biz qəza qorxusundan danışmırıq). Baqajınızı itirmək, səhvən başqa ölkədə olmaq və evdən yüzlərlə, hətta minlərlə kilometr uzaqda əşyalarınız olmadan günlər keçirmək məcburiyyətində qalmaq. Əgər risklər statistik olaraq aşağıdırsa, bu yay sizinlə baş verə bilər; və bu, xüsusilə müəyyən istiqamətlərdə doğrudur.

 

Bu, hava nəqliyyatı üçün texnoloji həllərin qlobal provayderi olan SITA-nın 2023-cü ildə itirilmiş baqajla bağlı illik araşdırmasına əsasən belədir. İyunun 13-də onlayn olaraq dərc edilmiş hesabata görə, artıq yaxşı xəbər var: “Yanlışlıqla idarə olunan çantaların sayı sənaye 2023-cü ildə 1000 sərnişinə 7,6-dan 6,9-a yüksəldi”. Beynəlxalq səyahətlərin bərpası və hava limanlarının doyması ilə birlikdə kadr çatışmazlığı səbəbindən rekordlara çatan 2022-ci ildən aşağı rəqəm.

 

Əvvəla qeyd edək ki, hesabat 100% dəqiq şəkil vermir: SITA aviaşirkətlərin paylaşdığı məlumatları tərtib edib, lakin onların yalnız 58%-i məlumatlarını paylaşır. Hava limanları üçün bu rəqəm bir qədər yaxşıdır, onların 66%-i baqajın çatdırılması məlumatlarını paylaşır.

 

Avropa, irəliləyir, lakin həmişə daha yaxşısını edə bilər.

Ümumiyyətlə, daha çox səyahət etsəniz, risk bir o qədər çox olar. SITA beləliklə göstərir ki, baqajın itirilməsi dərəcəsi beynəlxalq uçuşlarda 12-ə bərabərdir, daxili reyslərdə isə 1000-ə 2-dir. Ancaq təyinat hava limanınız nə olursa olsun, şəxsi əşyalarınız üçün narahat olmaq üçün getdikcə daha az şey var. SITA-nın baş direktoru David Lavorelin izah etdiyi kimi, tendensiya çox yaxşıdır: “2007 və 2021-ci illər arasında səhv idarə etmə nisbəti iki dəfədən çox azalıb”.

 

Gəlin görək təhlükə ən az haradadır. İpucu: Avropada deyil. Qitəmizdə vəziyyət aydın şəkildə yaxşılaşır, itirilmiş və ya zədələnmiş baqaj nisbəti 1000-ə 16,6-dan 2023-cü ildə 10,6-ya yüksəlir. Lakin müqayisədə Şimali Amerika 1000-ə 5,8 baqaj nisbəti ilə Avropadan (bir az) daha yaxşı işləyir. sərnişinlər.

 

Xüsusilə Asiya çox, daha yaxşı işlər görür. Bu rəqəm 2007-ci ildə hər 1000 sərnişinə 3,1, 2023-cü ildə isə 3,0 təşkil edib ki, bu da dünyada ən yaxşı göstəricidir. Bu əla rəqəmlərin səbəbi nədir? Prosesin daha da rəqəmsallaşdırılması. Maşın tərəfindən zəncirin başından sonuna qədər daha yaxşı müəyyən edildikdə, çamadan artıq yanlış konveyer kəmərinə düşmür.

 

İtirilmiş baqajın azalması, nəqliyyatın artmasıdı. Bu, eyni dövrdə sərnişin axınının 111% artmasına baxmayaraq, çox yaxşı səviyyəni saxlamağa imkan verdi. Konkret olaraq, sərnişinlərin sayı ilk dəfə olaraq 2019-cu ilin səviyyəsini keçərək 5,2 milyard nəfərə çatıb. Bu gün də daim artan bir rəqəm.

 

Bununla belə, bu sektorun inkişafı real ekoloji problem yaradır, aviasiya sektoru isə qlobal istiləşməyə təxminən 5% töhfə verir. Yuxarıdakı qrafikdə göstərildiyi kimi, digər nəqliyyat vasitələri ilə müqayisədə o, hər kilometrə ən çox CO2 emissiyasını buraxır. Buna görə də İPCC altıncı hesabatında mümkün qədər uçmaqdan çəkinməyi tövsiyə edir.

 

Tərcümə edəni İlyas Qədimov /zekainfo.az

reklamlar

Digər xəbərlər