POLLUTION - London daha təmizdir. Təxminən bu,
Britaniya hökumətinin iyulun 25-də dərc etdiyi hesabatda ən çox çirkləndirici
olan nəqliyyat vasitələrinə vergi tətbiq edilən Ulez (İngilis dilində Ultra
Aşağı Emissiya Zonası) zonasının effektivliyini təhlil edən və qiymətləndirən
hesabatın nəticəsidir. 29 avqust 2023-cü ildə genişləndirilmiş ULEZ bütün Böyük
Londonu əhatə edir, yəni təsirə məruz qalan 9 milyon insan üçün 1500 km2
(müqayisə üçün Parisin daxili ərazisi 105 km2-dir).
Onun işləməsi sadədir. Ən çox çirkləndirici
avtomobillər paytaxtda hər gün 12,50 funt sterlinq vergi ödəməlidir. Yolda olan
avtomobillərin yalnız bir hissəsi faktiki olaraq təsirlənir, 19 yaşından kiçik
benzinlə işləyən avtomobillərin əksəriyyəti və doqquz yaşından kiçik dizel
avtomobilləri bu sığortadan azad edilir.
Bu, dünyada öz növünün ən böyük sahəsidir və görünən
odur ki, nəticələr müsbətdir. Bu sistemin tətbiq olunduğu ilk altı ayı nəzərə
alsaq, CO2 və NOx (azot oksidi, çox zəhərli qaz) kimi atmosferi çirkləndiricilərin
səviyyələrinin xeyli azaldığı görünür.
Bu hesabatdan bir neçə təəccüblü rəqəm ortaya
çıxır. Birincisi, avtomobillərdən və mikroavtobuslardan azot oksidi
emissiyalarına aiddir. Onlar ULEZ olmayan ssenari ilə müqayisədə müvafiq olaraq
13% və 7% aşağıdır. Ümumilikdə, Londonun kənarında 424 ton NOx-a qənaətə nail
olunub. Bu hesabata görə, bu təkmilləşdirmələr bir il ərzində 200.000
avtomobilin yoldan çıxarılmasına bərabər olacaq.
Digər yaxşı xəbər odur ki, insanlar nəqliyyat növlərini
uyğunlaşdırıblar. Bu hesabat izah edir ki, Londonda yolda qeydiyyatdan keçmiş
avtomobillərin daha çox hissəsi daha təmizdir. İlk altı aydan sonra Ulez
standartlarına uyğun gələn nəqliyyat vasitələrinin nisbəti ULEZ-in körpəlik
dövründə 2023-cü ilin iyununda 91,6% və 2017-ci ilin fevralında 39% ilə müqayisədə
96,2% təşkil edir.
Məntiqi olaraq əksinə, 2024-cü ilin fevral ayında
London ULEZ-də 2023-cü ilin iyun ayı ilə müqayisədə orta hesabla 90 000 daha az
uyğun olmayan avtomobil aşkar edilib ki, bu da bu tarixlər arasında uyğun
olmayan avtomobillərin sayında 53% azalma deməkdir. Təbii ki, Ulezin effektiv
olması üçün biz də avtomobildən istifadəni mümkün qədər digər nəqliyyat vasitələrinin
xeyrinə azaltmalıyıq.
Daha Yaxşı Nəqliyyat Kampaniyasının siyasət
direktoru Silviya Barret izah edir: “Paytaxtın hava keyfiyyətini daha da
yaxşılaşdırmaq və tıxacları azaltmaq üçün biz indi ictimai nəqliyyata, gəzintiyə
və velosipedə davamlı investisiyalar sayəsində yollarda daha az nəqliyyat vasitəsi
görməliyik. sürmək ehtiyacı. »
Bu inkişaflar nəticəsində Londonun hava keyfiyyəti
İngiltərənin qalan hissəsindən daha sürətlə yaxşılaşır. Araşdırma, paytaxtdakı
çirklənmənin ölkə daxilində görülən səviyyələrə sürətlə yaxınlaşdığını ortaya
qoydu. Havanın çirklənməsinin orqanizmlərə vurduğu zərəri görəndə yaxşı xəbər.
2022-ci il hesabatına görə, havanın çirklənməsi
2017-2019-cu illər arasında Londonda 1700 xəstəxanaya yerləşdirilməsinə səbəb
olub. Onların arasında "Londonun kənarlarında baş verən havanın çirklənməsi
ilə bağlı ölümlərin ən çoxu" nəqliyyat strategiyası direktoru Kristina
Kalderato qeyd edir. London üçün siyasət.
AirParif və Regional Sağlamlıq Rəsədxanasının (ORS)
2022-ci ildə apardığı araşdırmaya görə, Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının (ÜST) hədlərinə
əməl olunarsa, İl-de-Fransda hər il 7900 vaxtından əvvəl ölümün qarşısını almaq
olar, Fransa paytaxtını ruhlandırmaq üçün kifayətdir. ). Havanın çirklənməsi və
qlobal istiləşmənin bir-birinə təsir etdiyi bir vaxtda bu problem daha da
vacibdir. Xatırladaq ki, 22 iyul bazar ertəsi 1940-cı ildə rekordlar
başlayandan bəri dünyada qeydə alınan ən isti gün olub.
/Zekainfo.az