Alman avtomobil istehsalçısı rəqabətin güclənməsi səbəbindən Çində satışlarının çökdüyünü gördü

Alman avtomobil istehsalçısı rəqabətin güclənməsi səbəbindən Çində satışlarının çökdüyünü gördü
İqtisadiyyat 15 Oktyabr 2024 - 11:00

Elektrikli modellər də bu müşahidə üçün istisna deyil. Çin artıq satışlarının kəskin düşdüyünü görən Porsche kimi avtomobil nəhəngləri üçün El Dorado kimi görünmür.

 

Səbəb şiddətli rəqabət, eyni zamanda, yaşayış dəyəri ilə əlaqəli böhran kontekstində bu cür dəbdəbəli xərclərə başlamazdan əvvəl iki dəfə düşünən istehlakçıların tərəddüdüdür.

 

Bu ilin üçüncü rübündə Porsche satışları son 10 ilin ən aşağı səviyyəsinə çatıb.

 

Taycan elektrik modelinin satışları Avropa və ABŞ-da elektrikli nəqliyyat vasitələrinə (EV) tələbatın azalması, həm də bu avtomobil modelinə xas problemlərin ortaya çıxması səbəbindən 47% azalıb. İyun və oktyabr aylarında istehsalçı əyləc şlanqında və akkumulyator modulunda yaranan problemlərə görə geri çağırışlar aparmalı oldu.

 

2024-cü ilin yanvar-sentyabr ayları arasında Porsche Çində 2023-cü ilin ilk doqquz ayı ilə müqayisədə 29% azalma ilə 43 280 avtomobil tədarük edib. Şimali Amerikada 61 471 avtomobil tədarük edilib ki, bu da ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 5% azalma deməkdir il.

 

Bununla belə, Avropada - Almaniya istisna olmaqla - şirkət Taycan modelinin qarışıq performansına baxmayaraq, 52 465 avtomobil tədarük etdi.

 

Porsche AG-nin sözçüsü Detlev fon Platen nikbinliyini qoruyub. “Müştəri tələbi güclü səviyyədə qalır və müştərilərimizdən yeni modellərlə bağlı rəylər çox yaxşıdır, məhsulun mövcudluğu artdıqca, biz 2024-cü il üçün optimistik”.

 

"Bizim güclü mövqeyimiz var. Dəyərlərə əsaslanan satış strategiyamız özünü doğruldub və gələcəkdə də fəaliyyətlərimizin əsasını təşkil etməyə davam edəcək".

 

Porsche-nin ana şirkəti olan Volkswagen də bu ilin üçüncü rübündə satışları 15% azalaraq oxşar vəziyyətlə üzləşdi.

 “Doqquz aydan sonra Volkswagen qrupunun tədarükləri çətin olaraq qalan bazar mühitində keçən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə demək olar ki, 3% azalıb” deyə Volkswagen rəhbərlərindən biri Marko Şubert qeyd edir.

 

“Şimali Amerika və Cənubi Amerikada əhəmiyyətli artım yaşadıq və Avropada avtomobil tədarükümüzü sabit səviyyədə saxlaya bildik, lakin bazarda əhəmiyyətli dalğalanmalar yaşayırıq”.

 

"Çində rəqabət xüsusilə gərgindir, bu da tədarüklərimizin ümumi azalması ilə izah olunur. Gələcək aylarda bütün brendlər üzrə bir çox yeni modellər qlobal bazardakı mövqeyimizi gücləndirəcək."

 

Çində elektriklə işləyən avtomobillərə tələbatın artması avropalı avtomobil istehsalçılarına daha çox ziyan vurur

Əgər Avropada elektromobillərə tələbat xeyli azalıbsa, xüsusən də Çinin elektromobillərinin idxalına gömrük rüsumlarının artması səbəbindən Çində vəziyyət tamamilə fərqlidir.

 

BYD və Geely kimi ölkənin elektrik avtomobil istehsalçıları tələbatda artım müşahidə ediblər ki, bu da avropalı avtomobil istehsalçılarının Çindəki gəlirlərini və satışlarını əhəmiyyətli dərəcədə azaldıb.

 

Bunun səbəbi, əsasən, Çin elektrik avtomobillərinin Avropa avtomobillərindən xeyli ucuz olması, eyni zamanda daha ekoloji cəhətdən təmiz avtomobillərə olan tələbatı ödəməsidir. Onlar həmçinin Avropa istehsalçılarından daha çox funksiya və daha müasir dizayn təklif edirlər.

 

Zekainfo.az/

reklamlar

Digər xəbərlər