Şirkətin səhmləri keçən həftə problemin miqyasını
ortaya qoyan mənfəət xəbərdarlığından sonra çökdü və bir anda şirkətin dəyərindən
5 milyard avro silindi.
Bloomberg-in sızdırdığı sənədlərə görə, BMW-nin 1,5
milyon avtomobili geri çağırmasına səbəb olan əyləc sistemindəki nasazlığın üzə
çıxarılması iki ildən çox vaxt aparıb.
Hesabatda bildirilir ki, müştərilər və dilerlər 2022-ci
ilin iyun ayından etibarən nasaz əyləclərdən şikayət etməyə başlayıblar.
Bununla belə, alman avtomobil istehsalçısı nə qədər
avtomobilin təsir altına düşə biləcəyini yalnız keçən ay başa düşdü.
Avtomobil istehsalçısı problemin miqyasını
açıqladığı üçün səhmlər düşür
BMW, nasaz əyləc sisteminin təmirinin dəyərinin 1
milyard avroya qədər ola biləcəyini söylədi.
Şirkətin səhmləri keçən həftə problemin miqyasına
görə mənfəət xəbərdarlığından sonra çökdü və verilən bir anda səhm dəyəri 5
milyard avro azaldı.
BMW-nin 2023-cü ilin oktyabrında başlayan məsələni ətraflı
nəzərdən keçirməsindən sonra fevral ayında ABŞ-da təxminən 80 000 avtomobil
geri çağırılıb.
O vaxtdan bu rəqəm sürətlə artıb və BMW üçün geniş
yayılmış problem kimi görünür və bir sıra Rolls-Royce markalarını əhatə edir.
Bloomberg-in sitat gətirdiyi kimi, Bohumdakı
Avtomobil Araşdırma Mərkəzinin direktoru Ferdinand Dudenhöffer, "Bu, adi
bir xatırlama deyil, əhəmiyyətli bir şokdur" dedi.
“Dəyərləndirici hal odur ki, BMW öz tədarükçülərinin
keyfiyyətinə nəzarəti işçi qrupu ilə gücləndirib ki, bu da onun riskləri daha
ümumi qəbul etdiyini göstərir”.
Təchizat zəncirlərinin lazımi müayinəsi ilə bağlı
narahatlıq
"BMW ümumiyyətlə çox ehtiyatlıdır, qısamüddətli
zirvələrdən daha çox sabitliyə üstünlük verir ki, bu da onun marjalarında özünü
göstərir" dedi.
BMW-nin sözçüsü Bloomberg-ə bildirib ki, geri
çağırmanın miqyasını və maliyyə təsirini aşkar etmək üçün vaxt lazımdır.
Qüsurun Macarıstandakı bir fabrikdə aşkar edildiyi,
burada platalardakı ləkələrin və ya tozun performansa təsir etdiyi bildirilir.
Bu nasazlıq nəticəsində heç bir qəza və ya xəsarət qeydə alınmayıb.
Bloomberg, avtomobil istehsalçısı analitiki və Bath
Universitetinin fəxri professoru Endryu Qreyvsə istinad edərək, geri çağırmaların
sayının artmasının avtomobil istehsalçılarının tədarük zəncirlərinin lazımi
müayinəsi ilə bağlı "ciddi suallar" yaratdığını söylədi.
“Gələcəkdə belə problemlərin qarşısını almaq üçün
sektor öz əsas səlahiyyətlərinə diqqət yetirməli ola bilər”, o əlavə edib.
/Zekainfo.az