Juno Beach mərkəzi AB fondları sayəsində strukturu davamlı inkişafın
tələblərinə uyğunlaşdıraraq, ziyarətçilərə enmə saatlarını eko-məsuliyyətli
yanaşma ilə yenidən yaşamağa imkan verir.
Juno Beach-də muzey özünüzü İkinci Dünya Müharibəsində dönüş nöqtəsi
olan saatlara qərq etmək fürsəti təqdim edir: 6 iyun 1944-cü ildə Normandiya
sahilində baş verən Müttəfiqlərin desantları. Tarixi səfər, lakin davamlı
inkişafın xüsusiyyətləri də daxil olmaqla, perspektivli olması nəzərdə tutulur.
Enişin 80-ci ildönümü ilə bağlı mərasimlər cəmi üç ay əvvəl keçirilsə
də, Juno Beach Center dairəvi iqtisadiyyatın təşviqini təmin etməklə və biomüxtəlifliyi
qoruyub saxlamaqla zamanla ayaqlaşmaq və öz karbon izini azaltmaq niyyətindədir.
2019-2023-cü illər arasında mərkəzə CO2 emissiyalarını 14% azaltmağa imkan verən
Avropa layihəsi.
Juno Beach mərkəzinin direktor
müavini Maksim Buşe izah edir ki, “2019-cu ildə mərkəzin fəaliyyəti nəticəsində
biz təxminən 1100 ton CO2 buraxdıq, 2023-cü ildə isə təxminən 950-960 ton CO2
olduq”.
Müttəfiq komandanlığı tərəfindən bu Normandiya çimərliyinə verilən
kod adı olan Juno çimərliyində İkinci Dünya Müharibəsi zamanı 14.000 Kanadalı və
7.000 İngilis də daxil olmaqla, təxminən 21.000 əsgər çıxdı. Onların 5000-dən
çoxu Normandiya döyüşü zamanı orada həyatını itirib.
Karbon izi CO2 emissiyalarının 80%-nin ziyarətçilərin nəqliyyatı ilə əlaqəli
olduğunu göstərən Juno Beach mərkəzinin təşəbbüsü ilə yaradılmış velosiped yolu
sayəsində bu gün muzeyə velosipedlə daxil ola bilərsiniz.
Və bu davamlı inkişaf layihəsinin bir hissəsi olaraq, muzey 2021-ci
ildən bəri Fransada “aşağı karbon” dərəcəsi təklif edən ilk muzey oldu.
“Bu, muzeyə girişdə demək olar
ki, 30-33% endirim, Normandiyaya qatarla gələnlərə qatar bileti, avtobusla gələnlərə
avtobus bileti və park edilmiş velosipedin fotosunun təqdim edilməsidir.
Velosiped bölməsi üçün muzey qəbulunda mərkəzi dayanacaq”, Maksim Buşe davam
edir.
Tarixin bu səhifəsini yenidən yaşatmaq üçün nəzərdə tutulan bu
immersiv təcrübə zamanı ziyarətçilər dəyişikliklərin demək olar ki, hiss
olunmadığı bir yerdə inkişaf edirlər. Dəyişikliklər suyun idarə edilməsinə,
kütləyə görə tənzimlənən temperatura və hətta 440 LED-in quraşdırılması ilə
işıqlandırmaya aiddir.
Və resursların idarə edilməsi rəqəmsal texnologiyanı da əhatə edir.
Juno Beach Mərkəzinin direktoru Nathalie Worthington deyir: "Əvvəllər
böyük xərclər etmək lazım idi, rəqəmsal texnologiya məzmunu əlilliyi olan
insanlar üçün əlçatan etməyə imkan verir". "Məsələn, eşitmə və ya
görmə qüsuru olan insanların marşrutu kəşf edə bilməsi üçün hamısı başlıq treki
və ya audioya çevrilmiş marşrut filmləri."
601,252 avroya başa gələn Juno Beach Mərkəzinin ekoloji və rəqəmsal
keçidi tamamilə “ekoloji və rəqəmsal keçidə yardım” çərçivəsində Avropa
Regional İnkişaf Fondundan (ERDF) faydalanan bir layihə olan React-EU proqramı
tərəfindən maliyyələşdirilib. turizm maraqlı tərəfləri”.
Hər il təxminən 100.000 ziyarətçi bu muzeyin astanasını keçir,
onların əhəmiyyətli bir hissəsi Romeo kimi kanadalıdır.
15 yaşlı Romeo qeyd edir: "Mən Juno Beach-in varlığını indicə kəşf
etdim". "Mən sadəcə çimərliyə gedəcəyimizi düşündüm. Ancaq keçmişdə
baş verənlər haqqında öyrənə biləcəyimiz və hər kəsin bir araya gələrək bir
düşüncə anını müşahidə edə biləcəyi bir xatirə və məkanın olması həqiqətən
vacibdir.
/Zekainfo.az