Səyahət meylləri: dolama istiqamətləri və təbiət hadisələri

Səyahət meylləri: dolama istiqamətləri və təbiət hadisələri
Dünya 31 Oktyabr 2024 - 10:41


 

 

Stressi azaldan və sizi təbiətə yaxınlaşdıran istiqamətlər 2025-ci ilin ən böyük səyahət tendensiyalarından biridir.

 

Bəzi tətil vərdişləri heç vaxt üslubdan çıxmasa da, şəhər tətilləri və yay günəşi kimi - hər il yeni bir çılğınlıq və bol sözlər gətirir.

 

2025-ci il üçün tətil mütəxəssisləri öz proqnozları arasında bir GenZ sevimlisini qeyd etdilər: "JOMO" ("qaçırma sevinci") səyahəti, FOMO-nun əksi, "itkin düşmə qorxusu", vacib bir şeyi əldən vermək qorxusu) və dolama istiqamətləri.

 

Gələn il bütün qəzəbli şeylər budur.

Omio nəqliyyat bron saytının məlumatına görə, 2025-ci ildə tək kişi səyahət edənlərin sayı artacaq.

 

“Özünü kəşf etməkdən tutmuş zehni gücləndirməyə, müstəqillikdən özünə güvənə qədər tək səyahət etməyin bir çox faydası var” deyə şirkət izah edir.

 

"Son illərdə tendensiya əsasən qadınlar tərəfindən üstünlük təşkil edir, lakin biz tezliklə tək kişi səyahət edənlərin sayında artım görəcəyik: qadınların 23%-i ilə müqayisədə kişilərin 30%-i 2025-ci ildə tək başına səyahət etməyi planlaşdırır."

Omio müəyyən etdi ki, kişi səyahətçilər də böyük büdcəli səyahətlər planlaşdırırlar, 28%-i isə 2400 avrodan çox xərcləmək niyyətindədir.

Expedia bron saytı proqnozlaşdırır ki, gələn il səyahətçilər nəinki sınanmış və həqiqi turistik yerləri ziyarət edəcəklər, həm də dolama yollar əlavə edəcəklər.

 

Şirkət ideal günlük səfərlər edən ən məşhur yerlərin yaxınlığındakı istiqamətləri vurğulamışdır.

Axtarışların artması əsasında Expedia-nın 2025-ci il üçün yönləndirilmiş istiqamətlərinə Parisdən dolama yol kimi Reims, Milandan dolama yol kimi Brescia və Barselonadan dolama yol kimi Girona daxildir.

 

Hotels.com rezervasiya saytına görə, səyahətçilər bir otel sifariş edərkən, onlar təkcə otaq deyil, həm də şam yeməyi sifariş edirlər.

 

Dünyadakı otellər qonaqları cəlb etmək üçün ulduz aşpazları və fırlanan mövsümi menyuları ilə məşhur restoranlar açdılar.

 

Səyahətçilər otellərdə müstəsna yemək təcrübələri axtarırlar; Hotels.com-da otel restoranları, aşpazlar və barlar haqqında müsbət rəylər illik müqayisədə 40% artıb.

 

Bundan əlavə, Böyük Britaniya səyahətçilərinin demək olar ki, üçdə biri sırf otel qonaqları üçün ayrılmış restoran masalarının onları bron etməyə sövq edəcəyini deyir, hər beş səyahətçidən biri otel restoranında məşhur oteldə otaq xidmətinin bunun əsas səbəbi olacağını deyir.

 

 

Zekainfo.az/

 

 

reklamlar

Digər xəbərlər