Stressi
azaldan və sizi təbiətə yaxınlaşdıran istiqamətlər 2025-ci ilin ən böyük səyahət
tendensiyalarından biridir.
Bəzi tətil
vərdişləri heç vaxt üslubdan çıxmasa da, şəhər tətilləri və yay günəşi kimi - hər
il yeni bir çılğınlıq və bol sözlər gətirir.
2025-ci
il üçün tətil mütəxəssisləri öz proqnozları arasında bir GenZ sevimlisini qeyd
etdilər: "JOMO" ("qaçırma sevinci") səyahəti, FOMO-nun əksi,
"itkin düşmə qorxusu", vacib bir şeyi əldən vermək qorxusu) və dolama
istiqamətləri.
Gələn il
bütün qəzəbli şeylər budur.
Omio nəqliyyat
bron saytının məlumatına görə, 2025-ci ildə tək kişi səyahət edənlərin sayı
artacaq.
“Özünü kəşf
etməkdən tutmuş zehni gücləndirməyə, müstəqillikdən özünə güvənə qədər tək səyahət
etməyin bir çox faydası var” deyə şirkət izah edir.
"Son
illərdə tendensiya əsasən qadınlar tərəfindən üstünlük təşkil edir, lakin biz
tezliklə tək kişi səyahət edənlərin sayında artım görəcəyik: qadınların 23%-i
ilə müqayisədə kişilərin 30%-i 2025-ci ildə tək başına səyahət etməyi
planlaşdırır."
Omio müəyyən
etdi ki, kişi səyahətçilər də böyük büdcəli səyahətlər planlaşdırırlar, 28%-i
isə 2400 avrodan çox xərcləmək niyyətindədir.
Expedia
bron saytı proqnozlaşdırır ki, gələn il səyahətçilər nəinki sınanmış və həqiqi
turistik yerləri ziyarət edəcəklər, həm də dolama yollar əlavə edəcəklər.
Şirkət
ideal günlük səfərlər edən ən məşhur yerlərin yaxınlığındakı istiqamətləri
vurğulamışdır.
Axtarışların
artması əsasında Expedia-nın 2025-ci il üçün yönləndirilmiş istiqamətlərinə
Parisdən dolama yol kimi Reims, Milandan dolama yol kimi Brescia və
Barselonadan dolama yol kimi Girona daxildir.
Hotels.com
rezervasiya saytına görə, səyahətçilər bir otel sifariş edərkən, onlar təkcə
otaq deyil, həm də şam yeməyi sifariş edirlər.
Dünyadakı
otellər qonaqları cəlb etmək üçün ulduz aşpazları və fırlanan mövsümi menyuları
ilə məşhur restoranlar açdılar.
Səyahətçilər
otellərdə müstəsna yemək təcrübələri axtarırlar; Hotels.com-da otel
restoranları, aşpazlar və barlar haqqında müsbət rəylər illik müqayisədə 40%
artıb.
Bundan əlavə,
Böyük Britaniya səyahətçilərinin demək olar ki, üçdə biri sırf otel qonaqları
üçün ayrılmış restoran masalarının onları bron etməyə sövq edəcəyini deyir, hər
beş səyahətçidən biri otel restoranında məşhur oteldə otaq xidmətinin bunun əsas
səbəbi olacağını deyir.
Zekainfo.az/