Google 2025-ci ilə yeni antiinhisar araşdırması ilə
başlayır, bu dəfə Böyük Britaniyada texnologiya nəhənginə qarşı başladı.
Böyük Britaniya Rəqabət və Bazarlar Təşkilatı (CMA)
Google-un axtarış sistemində və axtarış reklamı bazarlarında əhəmiyyətli bazar
payına malik olub-olmamasına və əgər belədirsə, istehlakçılara, reklamçılara, xəbər
nəşriyyatlarına və digər axtarış sistemlərinə təsirinin nə dərəcədə olacağına qərar
verəcək.
"İnsanların axtarış xidmətlərində seçim və
innovasiyalardan tam faydalanmasını və ədalətli razılaşma əldə etməsini təmin
etmək bizim borcumuzdur" dedi CMA-nın baş icraçı direktoru Sarah Cardell
bu həftə aşağıdakı ünvanda.
CMA bildirir ki, Google bütün axtarış sorğularının
90%-dən çoxunu təşkil edir və 200.000-dən çox Böyük Britaniya biznesi şirkətin
axtarış panelində reklamlar göstərir.
Rəqəmsal Bazarlar, Rəqabət və İstehlakçılar Aktı
(DMCC) adlanan yeni Böyük Britaniya qanunvericiliyi CMA-ya istehlakçıların
müdafiəsi qanunlarının pozulmasını araşdırmaq və tətbiq etmək üçün yeni icra səlahiyyətləri
verir.
Bu, texnologiya nəhənginin biznes təcrübələrinə
etiraz edə biləcək məhkəmə prosesləri ilə üzləşdiyi ilk hal deyil.
Tərcümə edəni Səfər Şakiroğlu Zekainfo.az