Heyvan
hüquqları müdafiəçiləri tərəfindən maraqla gözlənilən tədbir. Heyvanların
Mühafizəsi üzrə Milli Şura (CNPA) iyunun 24-dən etibarən Fransada heyvanların
sui-istifadəsi barədə məlumat vermək üçün telefon xəttinin mövcud olduğunu bildirib.
Sayı, məqsədlər... HuffPost bu yeni sistemin necə işlədiyini izah edir.
Bu həftə
sonu bağınızdakı quşları saymaq artıq onları bir az xilas edir. 3677,
heyvanlara qarşı hər hansı sui-istifadə halını bildirmək üçün istifadə ediləcək
nömrədir. Bu pulsuz nömrədir, həftənin 7 günü və ilin 365 günü müraciət edənlərin
sorğu-sual edildiyi, daha sonra vəziyyətdən asılı olaraq polis, jandarma, bələdiyyə
binaları, baytarlar və ya hətta birliklər kimi doğru əlaqəyə sövq edildiyini
izah edir. CNPA.
Heyvana
qarşı zorakılıq halı fiziki zorakılıqla nəticələnə bilər, həm də onu qida və
sudan məhrum etməklə, xəstəlik və ya xəsarət zamanı baxımsız buraxmaqla, hətta
onu yaşayış yerində və ya ətraf mühitdə yerləşdirmək və/yaxud saxlamaqla nəticələnə
bilər. əzab, xəsarət və ya qəza səbəbi ola bilər, Service-Public.fr veb-saytı
bildirir.
Heyvan
haqları müdafiəçisi Qabrielle Paillotun başlatdığı və 236.000 Fransa vətəndaşının
imzaladığı petisiya əsasında yaradılan bu telefon xətti xüsusilə “heyvan
istismarı hadisəsini bildirmək istəyən, lakin necə olacağını bilməyən insanlara
kömək etməyə imkan verəcək. CNPA bildirir ki, "onları tez bir zamanda
doğru insana yönəltmək üçün".
Lakin
hər şeydən əvvəl, bu, "dəlilsiz və zərərli hesabatları süzgəcdən keçirməklə
dövlət xidmətlərinin işini yüngülləşdirəcək" və səlahiyyətli təşkilatlar
üçün vaxta qənaət edəcək, CNPA bildirir. Bundan əlavə, bu sistem həm də
“qadınlara və ya uşaqlara pis rəftar edə bilən zorakı şəxslərin erkən
aşkarlanmasına” kömək edə bilər.
Bu
yeni sistem həm də bir çox fransızlar tərəfindən mürəkkəb hesab edilən
mexanizmi sadələşdirməyə imkan verməlidir. Milli Heyvanları Mühafizə Şurası tərəfindən
istinad edilən Woopets tərəfindən aparılan bir araşdırmaya görə, "Artıq
pis rəftar barədə məlumat vermiş insanların yalnız 27% -i bir və ya daha çox
hesabat həllinə asanlıqla çıxış əldə etdi", "42% isə prosedurları çox
yorucu hesab etdi".
Bu
müşahidə ilə üzləşən bu tədqiqata qatılan respondentlərin 89%-i “vahid milli
telefon nömrəsi mövcud olduqda pis rəftar halını bildirməyə daha çox meylli
olduqlarını” və “respondentlərin 95%-i telefon xəttinin yaradılmasının tərəfdarı
olduqlarını” bildiriblər.
Bununla
belə, CNPA qeyd etmək istərdi ki, bu nömrə “Fransada heyvanların sui-istifadəsi
ilə bağlı bütün problemləri həll edəcək sehrli bir həll” deyil və həmişə
birliklərlə və ya hüquq-mühafizə orqanları ilə birbaşa əlaqə saxlamaq
mümkündür.
Bundan
əlavə, CNPA xatırladır ki, bu, "heyvanı araşdırmaq, çıxarmaq və ya onu
sığınacaq və ya himayədar ailəyə yerləşdirmək üçün səfər edən sahə
birliyi" deyil.
Tərcümə edəni Səfər Abbasov/zekainfo.az