Roma, Aİ-də istilik mühərrikləri olan yeni avtomobillərin satışına
qadağanın nəzərdən keçirilməsi ilə bağlı bəndin bir il müddətinə uzadılmasını nəzərdə
tutan bir təklif irəli sürdüyünü açıqladı.
Bu reviziya ilə İtaliya qadağanın qüvvəyə minməsini təxirə salmağa,
müəyyən istisnalar təqdim etməklə onu dəyişdirməyə və ya onu həyata keçirmək
üçün daha çox investisiya ilə əlaqələndirməyə ümid edir. İtaliyanın biznes və
İtaliya istehsalı naziri Adolfo Urso Brüsseldə Avropa Parlamentində keçirdiyi mətbuat
brifinqində bunu izah edib.
Təklifi cənab Urso AB Şurasında Macarıstanın sədrliyi tərəfindən təşkil
edilən avtomobil sektoruna dair qeyri-rəsmi görüş zamanı izah edib və
Belçikanın paytaxtında həmkarları ilə müzakirə olunacaq.
"Digər ölkələrlə birlikdə biz Komissiyaya təqdim etmək üçün
yazılı bir sənəd hazırlayacağıq" deyən İtaliyalı nazir, qadağanın Avropa
avtomobil istehsalçıları üçün ciddi böhrana səbəb olduğunu və "bütün
dünyada yüz minlərlə işi təhlükə altına alacağını" söylədi. Avropa.
“Həm azalan qitəmizdə avtomobil istehsalı, həm də qitəmizdə xeyli
azalan elektrik avtomobillərinin alınması ilə bağlı artıq mövcud olan məlumatları
nəzərə alsaq, biz indi əminik ki, bu cədvəllə, 2035-ci il üçün qarşıya qoyulan
məqsədlərə nail olmaq”.
Cənab Ursonun fikrincə, sektordakı şirkətlərə öz uzunmüddətli
investisiyalarını daha əminliklə planlaşdırmaq üçün revizyon hər şeydən əvvəl
irəli sürülməlidir: “Biz şirkətləri və istehlakçıları nə etməli olduqlarına
dair daha iki il qeyri-müəyyənlik içində qoya bilmərik”.
"Amma bu, satışın dayandırılması üçün nəzərdə tutulan tarixin təxirə
salınması demək deyil. Yəqin ki, biz iki qərar qəbul edə bilərik, deyə nazir
qeyd edir. Ya biz hədəfimizi olduğu qədər iddialı olaraq saxlayacağıq. sürətləndirmə:
resurslar, texnoloji neytrallıq və strateji muxtariyyət təmin ediləcəksə, bütün
bunları edə bilməsək, təxirə salmaqdan ibarət olan tabeçilikdən başqa çarəmiz
qalmayacaq”.
İtaliya hökuməti xüsusilə qarğıdalı və ya palma yağı kimi bitki mənşəli
mənbələrdən istehsal olunan "bioloji yanacaq"la işləyən avtomobillər
üçün istisna əldə etmək istəyir.
Bu tələb Aİ-dən təcili tədbirlər görməsini tələb edən Avropa
avtomobil bazarı üçün çətin bir vaxta təsadüf edir: Avqustda ötən illə müqayisədə
18% az avtomobil qeydə alınıb, Almaniyada (-27,8%) və 2008-ci ildə çox nəzərəçarpacaq
dərəcədə azalma qeydə alınıb. Fransa (-24,3%). İtaliya da 2023-cü ilin eyni
ayındakı satışlarla müqayisədə (-13,4%) azalma qeydə alıb.
Əgər ümumi rəqəm azalırsa, elektrik avtomobillər bazarı (hətta
2035-ci ildən sonra da satıla bilər) qalxmaq üçün mübarizə aparır. Avropa
Avtomobil İstehsalçıları Assosiasiyasının məlumatlarına görə, bütün 2024-cü ildə
akkumulyatorlu avtomobillər ümumi qeydiyyatın yalnız 12,4%-ni təşkil edib.
Almaniya İtaliyanın tələbini dəstəkləməyə hazır görünür: İqtisadiyyat
naziri Robert Habek** avtomobil istehsalçıları və həmkarlar ittifaqı nümayəndələri
ilə görüşdən sonra bu tələbin lehinə olduğunu bəyan etdi və Brüsseldə cənab
Urso ilə şəxsən görüşdü.
Lakin, İtaliyalı nazirin izah etdiyi kimi, onun mövqeyi aydındır:
"Cənab Habeck 2035-ci il hədəfini hədəf tarix olaraq saxlamaq istəyir,
lakin o, bu tarixin sənayedə rəqabətədavamlı bir Avropa ilə əldə edilməsinə
imkan verən bütün şərtləri müzakirə etməyə hazırdır".
Qadağa 2023-cü ilin martında təsdiq edildikdə bitərəf qalan və ya əleyhinə
səs verən Polşa, Bolqarıstan və ya Rumıniya kimi digər ölkələr də İtaliyanın tələbini
dəstəkləyə bilər. , lakin hansı dövlətlərin tərəfdar olduğunu dəqiqləşdirmədən.
Bununla belə, komissiyanın yaşıl keçid məsələləri üzrə sözçüsü Tim
McPhie tərəfindən izah edildiyi kimi, yalnız Avropa Komissiyası tənzimləmənin
yenidən nəzərdən keçirilməsini təklif edə bilər.
"Komissiya qanunvericilik təşəbbüsü hüququna malikdir və istənilən
qanunvericilik mətninə düzəlişlər etmək təklifi ilə çıxış etməlidir. Bundan
sonra qərar Aİ Şurası və Parlament tərəfindən qəbul ediləcək".
/Zekainfo.az