Yanma mühərrikli avtomobillərə qadağa: İtaliya sürətli araşdırmaya çağırır

Yanma mühərrikli avtomobillərə qadağa: İtaliya sürətli araşdırmaya çağırır
İqtisadiyyat 26 Sentyabr 2024 - 12:33


 

Roma, Aİ-də istilik mühərrikləri olan yeni avtomobillərin satışına qadağanın nəzərdən keçirilməsi ilə bağlı bəndin bir il müddətinə uzadılmasını nəzərdə tutan bir təklif irəli sürdüyünü açıqladı.

Bu reviziya ilə İtaliya qadağanın qüvvəyə minməsini təxirə salmağa, müəyyən istisnalar təqdim etməklə onu dəyişdirməyə və ya onu həyata keçirmək üçün daha çox investisiya ilə əlaqələndirməyə ümid edir. İtaliyanın biznes və İtaliya istehsalı naziri Adolfo Urso Brüsseldə Avropa Parlamentində keçirdiyi mətbuat brifinqində bunu izah edib.

 

Təklifi cənab Urso AB Şurasında Macarıstanın sədrliyi tərəfindən təşkil edilən avtomobil sektoruna dair qeyri-rəsmi görüş zamanı izah edib və Belçikanın paytaxtında həmkarları ilə müzakirə olunacaq.

 

"Digər ölkələrlə birlikdə biz Komissiyaya təqdim etmək üçün yazılı bir sənəd hazırlayacağıq" deyən İtaliyalı nazir, qadağanın Avropa avtomobil istehsalçıları üçün ciddi böhrana səbəb olduğunu və "bütün dünyada yüz minlərlə işi təhlükə altına alacağını" söylədi. Avropa.

 

“Həm azalan qitəmizdə avtomobil istehsalı, həm də qitəmizdə xeyli azalan elektrik avtomobillərinin alınması ilə bağlı artıq mövcud olan məlumatları nəzərə alsaq, biz indi əminik ki, bu cədvəllə, 2035-ci il üçün qarşıya qoyulan məqsədlərə nail olmaq”.

Cənab Ursonun fikrincə, sektordakı şirkətlərə öz uzunmüddətli investisiyalarını daha əminliklə planlaşdırmaq üçün revizyon hər şeydən əvvəl irəli sürülməlidir: “Biz şirkətləri və istehlakçıları nə etməli olduqlarına dair daha iki il qeyri-müəyyənlik içində qoya bilmərik”.

 

"Amma bu, satışın dayandırılması üçün nəzərdə tutulan tarixin təxirə salınması demək deyil. Yəqin ki, biz iki qərar qəbul edə bilərik, deyə nazir qeyd edir. Ya biz hədəfimizi olduğu qədər iddialı olaraq saxlayacağıq. sürətləndirmə: resurslar, texnoloji neytrallıq və strateji muxtariyyət təmin ediləcəksə, bütün bunları edə bilməsək, təxirə salmaqdan ibarət olan tabeçilikdən başqa çarəmiz qalmayacaq”.

 

İtaliya hökuməti xüsusilə qarğıdalı və ya palma yağı kimi bitki mənşəli mənbələrdən istehsal olunan "bioloji yanacaq"la işləyən avtomobillər üçün istisna əldə etmək istəyir.

 

 

Bu tələb Aİ-dən təcili tədbirlər görməsini tələb edən Avropa avtomobil bazarı üçün çətin bir vaxta təsadüf edir: Avqustda ötən illə müqayisədə 18% az avtomobil qeydə alınıb, Almaniyada (-27,8%) və 2008-ci ildə çox nəzərəçarpacaq dərəcədə azalma qeydə alınıb. Fransa (-24,3%). İtaliya da 2023-cü ilin eyni ayındakı satışlarla müqayisədə (-13,4%) azalma qeydə alıb.

 

Əgər ümumi rəqəm azalırsa, elektrik avtomobillər bazarı (hətta 2035-ci ildən sonra da satıla bilər) qalxmaq üçün mübarizə aparır. Avropa Avtomobil İstehsalçıları Assosiasiyasının məlumatlarına görə, bütün 2024-cü ildə akkumulyatorlu avtomobillər ümumi qeydiyyatın yalnız 12,4%-ni təşkil edib.

 

Almaniya İtaliyanın tələbini dəstəkləməyə hazır görünür: İqtisadiyyat naziri Robert Habek** avtomobil istehsalçıları və həmkarlar ittifaqı nümayəndələri ilə görüşdən sonra bu tələbin lehinə olduğunu bəyan etdi və Brüsseldə cənab Urso ilə şəxsən görüşdü.

 

Lakin, İtaliyalı nazirin izah etdiyi kimi, onun mövqeyi aydındır: "Cənab Habeck 2035-ci il hədəfini hədəf tarix olaraq saxlamaq istəyir, lakin o, bu tarixin sənayedə rəqabətədavamlı bir Avropa ilə əldə edilməsinə imkan verən bütün şərtləri müzakirə etməyə hazırdır".

 

 

Qadağa 2023-cü ilin martında təsdiq edildikdə bitərəf qalan və ya əleyhinə səs verən Polşa, Bolqarıstan və ya Rumıniya kimi digər ölkələr də İtaliyanın tələbini dəstəkləyə bilər. , lakin hansı dövlətlərin tərəfdar olduğunu dəqiqləşdirmədən.

 

Bununla belə, komissiyanın yaşıl keçid məsələləri üzrə sözçüsü Tim McPhie tərəfindən izah edildiyi kimi, yalnız Avropa Komissiyası tənzimləmənin yenidən nəzərdən keçirilməsini təklif edə bilər.

 

"Komissiya qanunvericilik təşəbbüsü hüququna malikdir və istənilən qanunvericilik mətninə düzəlişlər etmək təklifi ilə çıxış etməlidir. Bundan sonra qərar Aİ Şurası və Parlament tərəfindən qəbul ediləcək".

 

/Zekainfo.az

       

 

reklamlar

Digər xəbərlər