Sənaye sektoru hesab edir ki, məqsəd
mümkündür, lakin real siyasi iradə tələb olunur, çünki dəmir yolu digər nəqliyyat
növləri ilə müqayisədə diqqətdən kənarda qalıb.
Yüksək sürətli qatar 2050-ci ilə
qədər Avropanın bütün böyük şəhərlərini birləşdirməyi planlaşdırır. Bu, Avropa
dəmir yolu sektorunun arzusudur.
Brüssel və Berlin arasında 6
saatlıq səfər zamanı sənayeçilər və siyasətçilər arasında müzakirələr nümunə
kimi təqdim olunan qitənin Asiya şəbəkəsi səviyyəsinə çatdırılması yollarına
yönəldilib. Ekoloq, Avropa Parlamentinin üzvü Tilly Metz üçün layihə tamamilə həyata
keçirilə bilər.
"Mən bunun bir utopiya
olduğunu düşünmürəm, çünki bu, siyasi iradə məsələsidir, çünki pul var və sadəcə
əlaqəli yanaşma lazımdır" dedi. “Milli eqoizmdən uzaqlaşmalıyıq”
Union rail hazırda şəbəkələrin əlavəsidir.
Tədqiqatlar göstərir ki, üzv dövlətlər yol infrastrukturuna 15.000 milyard avro
xərcləyiblər, lakin dəmir yoluna kifayət qədər pul xərcləməyiblər. Sənaye yüksək
sürətli şəbəkələrin 1,5 milyon iş yeri yarada və C02 emissiyalarını 5 milyard
ton azalda biləcəyini təxmin edir.
Hava səyahətləri bu gün dəmir
yolu ilə müqayisədə daha populyardır, çünki qiymətlər daha ucuzdur və bilet
almaq daha asandır.
“Biz daha səmərəli şəbəkəyə malik
olmalıyıq ki, Komissiya bizə qatara subsidiyalar ayırmağa icazə versin ki,
qatarla təyyarə arasında rəqabət daha ədalətli olsun”, - Belçikanın Mobillik
naziri Georges Gilkinet vurğulayır.
“Biz iki nəqliyyat növü arasında
rəqabət şəraitini yaxşılaşdırmalıyıq və onlardan ən ekoloji olanı, yəni qatarı
dəstəkləməliyik”.
Bütün gözlər bu çağırışa cavab
verməli, prioritet investisiyalar təyin etməli, sektorun karbonsizləşdirilməsinə
rəhbərlik etməli və transsərhəd əlaqəni gücləndirməli olan Nəqliyyat və Turizmdən
məsul olan yeni komissardadır.
/Zekainfo.az