Aİ böyüməkdə olan sağlamlığa təsir edənləri tənzimləməlidirmi?

Aİ böyüməkdə olan sağlamlığa təsir edənləri tənzimləməlidirmi?
Dünya 27 Sentyabr 2024 - 11:24


 

Sosial mediada sağlamlıq məzmununun sürətlə artması ilə ekspertlər və qanunvericilər sosial media təsir edənləri tənzimləməyi, “etibarlı” məzmunun yaradıcılarına üstünlük verməyi düşünürlər.

Avropa Sağlamlıq Forumunun (EHFG) kənarında çıxış edən Avropa Parlamentinin deputatları və maraqlı tərəflərə görə, sosial media və sağlamlıq arasındakı kəsişmə növbəti Aİ mandatında araşdırılacaq.

 

Keçən Noyabrda Vyana Universiteti tərəfindən nəşr olunan bir araşdırma göstərdi ki, sosial media təsir edənlər yeniyetmələr və gənclər üçün sağlamlıq məlumatlarının mühüm mənbəyinə çevriliblər. Tədqiqat Avstriyada 15-25 yaş arası 1000 insan üzərində aparılıb və onların təxminən 30%-i “sağlamlığa təsir edənlər” adlandırılanları, yəni əsas marağı sağlamlıq məzmunu olan insanları izlədiklərini bildirib.

 

Tədqiqat həmçinin müəyyən edib ki, respondentlərin təxminən 30%-i təsir edən şəxs tərəfindən sağlamlıq məqsədləri üçün tövsiyə olunan məhsulu alıb.

 

İrlandiya hökuməti tərəfindən təyin edilmiş Avropa Komissarının Maykl Makqratın qeyri-etik üsullarla, o cümlədən kommersiya məqsədləri üçün istehlakçıların zəifliklərindən istifadə edən sosial media təsir edənlərin marketinqi ilə mübarizə üçün missiya məktubunda rəqəmsal ədalət qanunundan bəhs edilir.

Psixi sağlamlıq məzmunu da əhəmiyyətli artım görür və yüksək səviyyəli onlayn əlaqəyə səbəb olur. Tədqiqatda iştirak edən Vyana Universitetindən Kathrin Karsay Gastein-ə dedi: "Biz təsir edənlərlə danışdığımız zaman, [psixi sağlamlığın] tıklanabilir məzmun olduğunu söylədilər" dedi.

 

Avropanın Səhiyyə Komissarı vəzifəsinə təyin edilmiş Oliver Varhelyi, həmçinin Avropa Komissiyasının sədri Ursula von der Leyen tərəfindən sosial medianın Aİ vətəndaşlarının sağlamlığına daha geniş təsiri ilə bağlı Aİ miqyasında təhqiqata rəhbərlik etmək tapşırılıb.

 

Xanım Karsay əlavə etdi: "Kaş ki, psixi sağlamlığı müzakirə edən və məhsulların təşviqi ilə məşğul olan təsir edənlərə gəldikdə daha çox tənzimləmə olsun".

Bəzi sağlamlığa təsir edənlər əslində həkimlərdir və pandemiya zamanı bir çoxları dezinformasiya ilə mübarizədə əsas rol oynamışdır.

 

Onlardan biri hətta Avropa Parlamentinə də daxil oldu: Budapeştdən bu yaxınlarda Avropa Parlamentinin deputatı seçilən cərrah András Kuljanın sosial mediada 370.000 izləyicisi və sağlamlıqla bağlı məzmununa görə 100 milyondan çox baxış var.

 

Qasteində keçirilən Avropa Sağlamlıq Forumunda cənab Kulca izah etdi ki, onun kanalı vaksinlər kimi həyat qurtaran tibbi müalicələrə qarşı artan şübhədən yaranıb.

 

"Biz [həkimlər] özümüzü müalicələrin mövcud olduğu bir vəziyyətdə asanlıqla tapa bilərik, lakin problem mövcudluq deyil - bu, istək və qəbuldur" dedi.

 

Kulcaya görə, sağlamlıqla bağlı kommunikasiya getdikcə daha çox əhəmiyyət kəsb edəcək və ictimaiyyət üçün aydın, dəlillərə əsaslanan məlumatlara ciddi ehtiyac var.

 

İnsanlar şəkərli diabet simptomları və ya polikistik böyrək xəstəliyi və ya narahatlıq pozğunluğu kimi şərtləri anlamaqla bağlı suallar olsun, sağlamlıqla bağlı məzmunu fəal şəkildə axtarırlar.

 

“Yalnız YouTube-da sağlamlıqla bağlı məzmuna keçən il dünyada 300 milyard dəfə baxılıb, o cümlədən Almaniyada 3 milyard,” YouTube Almaniyanın sağlamlıq şöbəsinin rəhbəri Götz Gottschalk izah edir. Google-dan sonra dünyanın ikinci ən böyük axtarış sistemi.

 

Xüsusilə pandemiya zamanı bütün dillərdə axtarışlar artıb, bu da tibbi yanlış məlumatların artması ilə yadda qalıb.

 

YouTube, onlayn olaraq etibarlı sağlamlıq məlumatlarının nədən ibarət olduğunu müəyyən etmək üçün ekspert qrupları ilə işləyən Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatı (ÜST) tərəfindən üçüncü tərəf qiymətləndirmələri vasitəsilə əlavə yoxlama səviyyəsini təqdim etdi.

 

Bu sağlamlıq məlumatının keyfiyyət standartları videoların altında dövlət xəstəxanaları kimi mötəbər mənbələri vurğulayan yeni YouTube xüsusiyyətlərinə səbəb oldu.

 

Həkimlərin sayı getdikcə daha çox insana çevrilir və sübut edir ki, internetdə sağlamlıq mesajlarını yayan təkcə məşhurlar deyil.

 

"Mən deməzdim ki, bizim Kim Kardaşyan kimi şəxsiyyətlərə ehtiyacımız var, çünki bizim YouTube-da 12-15 milyon izləyicisi olan əsl həkim Doktor Mayk var" dedi cənab G.

 

/Zekainfo.az

 

reklamlar

Digər xəbərlər