Millennials və ya Z nəsli, TikTok-a görə, hər nəslin
öz sevimli corab forması var, amma bu, həqiqətən sosiolojidir?
80-90-cı
illərdə doğulmuş, “minilliklər” adlanan insanları bir-birinə və 1995-ci ildən
sonra doğulmuş Z nəslinin nümayəndələrinə qarşı qoymaq üçün istənilən bəhanə
yaxşıdır. Məqalənin yuxarısındakı videomuzda gördüyünüz kimi, ən son hiylədir.
TikTok bu rəqabəti gücləndirmək üçün corablar ətrafında bir moda
nəzəriyyəsidir. Son zamanlar hər nəslin özünəməxsus corab formasına malik
olduğunu izah edən çoxlu videolar görə bilərik.
Bu son tendensiyaya görə, minilliklər yalnız corab
geyinərdilər və Z nəsli heç vaxt diz corabları olmadan çölə çıxmazdı.
Corab boyu ilə bağlı bu mübahisə bir neçə aydır ki,
mövcuddur. Oktyabrın 30-da avstraliyalı podkaster və pilates müəllimi Phoebe
Parsons TikTok hesabında bu nəzəriyyəni izah etdi. O, 3,6 milyon dəfədən çox
baxılan videoda "İki nəsil arasındakı fərqi sadəcə bir insanın ayaqlarına
baxaraq deyə bilərəm" dedi.
İsti mövzu bir neçə gün əvvəl Britaniyanın Vogue
jurnalında “cəsarətlə minillik corab geyinərək” görünən aktrisa Cennifer
Lourens tərəfindən yenidən gündəmə gətirildi.
Əslində bu nəzəriyyə ilə bağlı heç bir sosioloji
tədqiqat yoxdur. Beləliklə, bəzi İnternet istifadəçiləri, açıq-aydın daha çox
minillik, corablara üstünlük verdiklərinə görə qutuya qoyulduqlarını görəndə
incidilərsə, arxayın ola bilərlər. Hündür corablar yoxsa ayaq biləyi corabları?
Fərqi yoxdur və hətta alternativ ola bilərik!
Tərcümə edəni Səfər
Abbasov/zekainfo.az