Estoniya incəsənətini bütün dünyada təbliğ edən və öz ölkələrində onun inkişafına töhfə verən qadınlarla tanış olun

 Estoniya incəsənətini bütün dünyada təbliğ edən və öz ölkələrində onun inkişafına töhfə verən qadınlarla tanış olun
Mədəniyyət 28 Avqust 2024 - 12:28

 

 

 

Manhetten incəsənət yarmarkalarından tutmuş Venesiya Biennalesinə qədər Estoniyalı rəssamlar və qalereya sahiblərinin bir nəsli ölkənin yaradıcılıq səhnəsini xəritədə yerləşdirir.

 

Nyu-Yorkun həqiqətən ehtiyac duymadığı bir şey varsa, xüsusən də kəskin bazar tənəzzülündə, bu başqa bir sənət sərgisidir. Heç olmasa biri belə düşünə bilərdi.

 

Şəhərin onsuz da izdihamlı olan bazarından çəkinməyən Estoniya qalereya sahiblərinin dueti bu il Nyu-York səhnəsində öz izlərini buraxmaq qərarına gəlib, tipik Baltik havası ilə.

Friz çılğınlığı ilə yanaşı, Ester alternativ sənət sərgisi kolleksiyaçıları, dilerləri və sənətsevərləri Estoniya tərəfindən ilhaq edildikdən sonra diasporadakı estoniyalılar üçün mədəniyyət mərkəzi roluna görə belə adlandırılan Manhettenin Estoniya Evinin memarlığını və tarixini araşdırmağa dəvət etdi. İkinci Dünya Müharibəsindən sonra Sovet İttifaqı.

 

Tribekada eyniadlı qalereyanın yaradıcısı Margot Samel ilə birlikdə Esterin yaradıcı qrupunun bir hissəsi olan Tallinndə yerləşən Temnikova & Kasela qalereyasından Olqa Temnikova, "Bir növ, Estoniya ərazisi hesab olunur" deyir.

Qeyri-adi olaraq, yarmarkanın arxasındakı qalereyaçıları ruhlandıran, arxetipik ağ kubdan çox uzaqda yerləşən, panelli divarları ilə Şərq tərəfindəki bu tarixi Estoniya “adası” idi.

"Adanın inanılmaz mədəni, tarixi və memarlıq əhəmiyyəti var idi və bütün bunlardan istifadə etmək və qalereyalar və rəssamların təcrübə keçirməsi üçün bir az qəribə mühit təmin etmək vacib idi" deyən Samel əlavə edir ki, Ester öz unikal yerindən kənarda dizayn edilib. tamamilə fərqli bir sənət sərgisi olmaq: daha kiçik (26 iştirakçı qalereya ilə) və daha çox sosial.

 

Cənab Samel Euronews Culture-a deyir: “Bütün proqramlaşdırma maliyyə əməliyyatlarından daha çox tamaşalara, müzakirələrə, naharlara, şam yeməyinə və incəsənətə yönəlmişdi”.

 

 

Estoniya, Latviya və Litvadan olan rəssamların iştirak etdiyi Esterdə Baltikyanı ölkələr yaxşı təmsil olunsa da, xanım Temnikova və cənab Samel bunun “Baltik sənət sərgisi” olmadığını aydınlaşdırmaq istəyirlər. Söhbət rəssamları Baltikyanı “kapsulada” göstərməkdən getmirdi, daha doğrusu, Baltikyanı ölkələrdə, həm də Rumıniyada və Gürcüstanda “rəssamların periferiyada işləməsi” ideyasına həvəslə yanaşırdılar. məsələn, və "onları mərkəzə gətirin".

 

Buna baxmayaraq, Samel və Temnikova – həm Esterdə, həm də xaricdə – dünyanın diqqətini Estoniya incəsənət səhnəsinə cəlb etməkdə əsas rol oynayırlar. Tallinnin dəbdəbəli Kalamaja rayonunda dəniz sahilində yerləşən Temnikova & Kasela müştəriləri arasında Flo Kasearu, Kris Lemsalu və Merike Estna kimi beynəlxalq səviyyədə tanınmış yerli rəssamları hesab edir; Lemsalu və Estna da Margot Sameldəki sərgi zamanı Nyu York ictimaiyyətinə təqdim edildi.

Amma rəssamları beynəlxalq səhnəyə çıxarmağa gəldikdə, bir hadisə tayı-bərabəri yoxdur: Venesiya Biennalesi.

 

Müasir incəsənətin bu dastanının qalıcı əhəmiyyətini bilən varsa, o Maria Arusoodur. O, Estoniya Müasir İncəsənət Mərkəzinə (ECCA) rəhbərlik edir, 1999-cu ildən Venesiya Biennalesində Estoniya Pavilyonunun kuratoru və Estoniyada müasir incəsənət üzrə ən qədim ekspertiza mərkəzidir.

 

"Əsas məqsədimiz yerli müasir incəsənətin inkişafına töhfə vermək, beynəlxalq əlaqələr və layihələr yaratmaq və beynəlxalq miqyasda Estoniya incəsənəti üçün imkanlar tapmaqdır. Biz əməkdaşlıq layihələri və inanılmaz arxivlərimiz vasitəsilə Estoniya incəsənətini təqdim edirik", - cənab Arusoo Euronews-a izah edir. Mədəniyyət. “Venesiya, tramplin olmasa da, iştirak edən sənətçilərin əksəriyyəti üçün beynəlxalq səhnəyə doğru əsl təkan idi.

 

Bu il bu, heyvan formaları və antropomorfik fiqurları özündə birləşdirən heykəlləri ilə məşhur olan və Temnikova və Kasela tərəfindən təmsil olunan Edith Karlsondur - o, Venesiyada 18-ci əsrdən qalma, Canareggiodakı Chiesa di Santa Maria delle Penitenti-ni ələ keçirərək təqdim edir. , "Hora Lupi" sərgisini təqdim edəcək.

 

Onun üçün Venesiya təkcə beynəlxalq görünmə ilə bağlı deyil; belə bir kontekstdə işləmə prosesi, özlüyündə, fərdi və təcrübi səviyyədə güclü idi.

Karlson Euronews Culture-a deyir: “Estoniyalı rəssamlar üçün bu cür müxtəlif beynəlxalq kontekst stimullaşdırıcı və vacibdir.

 

Tərcümə edəni Səfər Şakiroğlu/zekainfo.az

reklamlar

Digər xəbərlər