Velosiped - 2019 və 2023-cü illər arasında velosiped
səfərlərinin 48% artması ilə getdikcə daha çox velosipedçi yolu avtomobillərlə
bölüşməli olur. Ancaq şəhərlərin dar küçələrində bu birgə yaşayış çətinliksiz
deyil.
Anlaşılmazlıq, ədəbsizlik, hətta aqressivlik arasında
gündəlik səfərlər tez bir zamanda gərginlik məkanına çevrilə bilər. Oktyabrın
15-də Parisdə yolsuzluq avtomobilinin altında qalan velosipedçi Paul Varrinin
ölümü bir çox velosipedçinin yaşadığı yol zorakılığının ən yüksək həddidir.
Onlardan üçü HuffPost-a yollarda hökm sürən aqressiya ab-havasından danışıb.
"Maşınlar və velosipedlər arasında böyük bir
asimmetriya var" deyə Kristof ah çəkir. Biz bir tondan çox çəkisi olan
maşınlarla qarşılaşırıq, ən həssas bizik. » 48 yaşında
Təhlükələr arasında o, digər şeylərlə yanaşı, bəzi
sürücülərin velosipedçiləri ötməklə riayət etmədiyi təhlükəsizlik məsafələrini
(yaşayış məntəqələrində minimum bir metr) qeyd edir.
Quimperdə yaşayan əlli yaşlı Pierrik bununla
razılaşır. On ildən artıqdır ki, “vélotaf” (evdən işə iki təkərlə getmək,
redaktorun qeydi.) məşq edərək, o qeyd edir ki, Fransada yolsuzluq avtomobillərinin
artan populyarlığı ilə “avtomobillər getdikcə böyüyür, buna görə də bizi ötüb
keçəndə biz daha da sıxlaşın”. Bəzən dost olmayan sürücülər tərəfindən
fırçalanma nöqtəsinə qədər - qorxulu və təhlükəli vəziyyət.
Tərcümə edəni Səfər Abbasov Zekainfo.az/