Velosiped - 2019 və
2023-cü illər arasında velosiped səfərlərinin 48% artması ilə getdikcə daha çox
velosipedçi yolu avtomobillərlə bölüşməli olur. Ancaq şəhərlərin dar küçələrində
bu birgə yaşayış çətinliksiz deyil.
Anlaşılmazlıq, ədəbsizlik,
hətta aqressivlik arasında gündəlik səfərlər tez bir zamanda gərginlik məkanına
çevrilə bilər. Oktyabrın 15-də Parisdə yolsuzluq avtomobili tərəfindən əzilən
velosipedçi Paul Varrinin ölümü bir çox velosipedçinin yaşadığı yol
zorakılığının zirvəsidir. Onlardan üçü HuffPost-a yollarda hökm sürən aqressiya
ab-havasından danışıb.
"Maşınlar və
velosipedlər arasında böyük bir asimmetriya var" deyə Kristof ah çəkir.
Biz bir tondan çox çəkisi olan maşınlarla qarşılaşırıq, ən həssas bizik. » 48
yaşında Dijon sakini hər gün işə velosipedlə gedir və avtomobilin ictimai yerlərdə
“hakimiyyətini” qeyd edir. “Velosiped sürəndə hər bir avtomobil, hətta içəridəki
insanlar pis olmasa da, məni öldürmək potensialına malikdir. »
Təhlükələr arasında o,
digər şeylərlə yanaşı, bəzi sürücülərin velosipedçiləri ötməklə riayət etmədiyi
təhlükəsizlik məsafələrini (yaşayış məntəqələrində minimum bir metr) qeyd edir.
Quimperdə yaşayan əlli
yaşlı Pierrik bununla razılaşır. On ildən artıqdır ki, “vélotaf” (evdən işə iki
təkərlə getmək, redaktorun qeydi.) məşq edərək, o qeyd edir ki, Fransada
yolsuzluq avtomobillərinin artan populyarlığı ilə “avtomobillər getdikcə
böyüyür, buna görə də bizi ötüb keçəndə biz daha da sıxlaşın”. Bəzən dost olmayan
sürücülər tərəfindən fırçalanma nöqtəsinə qədər - qorxulu və təhlükəli vəziyyət.
Zekainfo.az/