Emilia Peresin pərəstişkarları üçün şad xəbər.
Musiqili filmin saundtreki bu cümə, noyabrın 1-də platformalara çatacaq.
O,
Jak Audiardın 2024-cü ildə Kann Film Festivalında təqdim edilən və 21 avqustda
Fransada nümayiş etdirilən Meksika odysseyi ilə eyni vaxtda yazılmış və qeydə alınmışdır.
"Musiqi
filmi əks etdirmir, eyni zamanda toxunmuşdur" dedi.
Gəlişdə:
Kann Film Festivalında mükafatlandırılan dörd aktrisanın (Selena Qomez, Karla
Sofia Qaskon, Zoe Saldana, Adriana Paz) ispan dilində ifa etdiyi və çəkiliş
meydançasında, studiyada və ya post-produksiyada çəkilişləri bir araya gətirən
patchwork ikili albom.
Filmin
musiqi rəhbəri Pierre-Marie Dru da AFP-yə AFP-yə bildirib: "Bu, hər
istiqamətdə tikişləri olan bir tapmacadır" dedi. "Bir az musiqili
Frankenstein" deyə zarafat edir Clément Ducol.
Emilia
Peresin ilk melodiyaları 2020-ci ildə Perigordda səsləndirilib. İqamətgahda
toplaşan Jak Audiard və onun ssenari müəllifi Tomas Bideqeyn 20 səhifəlik
ssenarilərini hazırlamaq və musiqili film çəkmək üçün Camille və Clément Ducol
ilə birlikdə təxəyyüllərini gücləndirirlər.
“Səhər
bizimlə səhnələr, personajlar haqqında danışdılar. Günortadan sonra studiyaya
getdik və həmin gün yaradıcılığımıza qulaq asmağa məcbur etdik. Bu, davamlı
olaraq irəli-geri idi,” Camille deyir.
Aylar
ərzində musiqi gender keçidinə başlayan bu Meksikalı kartel liderinin hekayəsi
inkişaf etdikcə formalaşır. Clément Ducol bu "tərcüməçi rolunu" çox
sevirdi. “Mən rejissorun mənimlə musiqi nəzəriyyəsi ilə deyil, emosiyalarla,
obrazlarla danışmasını xoşlayıram”, - Leos Karaksın Annet musiqisini orkestr edən
adam deyir.
Cütlüyün
lentə aldığı modellər daha sonra çəkilişlərin 2023-cü ilin yazında başlanacağı
Paris yaxınlığındakı Bry-sur-Marne studiyalarında rezonans doğuracaq. “Bizdə
mahnılarımızı 3D formatında oxumaq kimi təəssürat yarandı”, - Camille
xatırlayır.
Təsirlər
çoxşaxəlidir: Filmi açan Fierro Viejo / Las Calle, Meksikada və Las Damasda küçə
döşəyi satıcılarının onu bağlayan Pasan'ın ispan dilində və Les Passantes de
musiqi qrupunda təkrar ziyarət etdiyi sehrlərini qəbul edir. Brassens.
Çəkiliş
meydançasında Audiard əvvəlcə aktrisaların yalnız ifa zamanı oxumasını düşündü,
lakin sonda yanaşmasını dəyişdi. "O, canlı ifanın gücünü dərk etdi"
deyir Kamil, onun oxuması aktrisalar üçün matris rolunu oynadı.
Karla
Sofia Qaskonun ifasında bəzən kiçik kəşf lazım olurdu. Cənab Holtz izah edir
ki, müəyyən vokal registrləri üçün prodakşn Kiyevdə yerləşən süni intellekt
şirkətini çağırıb və o, səsini Kamilin səsi ilə qarışdıraraq “bir növ ximera”
yaratmaq üçün istifadə edib.
"Bu,
"dərin saxta" və ya səs klonlama deyil, fəzilətli bir
yanaşmadır" dedi. Bu, şübhəsiz ki, Karla Sofiyanın səsidir, lakin
Camille'nin fleksiyası ilə. »
Zekainfo.az/