Ortada futbol
oynayan balaca oğlanlar məkanı tutur, kiçik qızlar isə oyun meydançasının
kənarına sıxılır. Bu görüntü klişe deyil. Strasburqda ətraf mühitin müdafiəsi
ilə məşğul olan şəhər meriyası bir neçə ibtidai məktəbdə onun doğruluğunu
yoxlamaq istədi. Hökm: Oğlanların 20%-i oyun meydançasının 80%-dən istifadə
edir.
Altı ay ərzində Le Parisien-in qeyd etdiyi kimi, bütün
səviyyələrdən və müxtəlif məktəblərdən olan 125 ibtidai sinif şagirdi ilə
təcrübə aparılıb. Bunun üçün könüllü olaraq seçilən uşaqlar oyun zamanı
qoşulmuş jiletlərlə, GPS izləyiciləri ilə təchiz olunmuş intellektual geyimlə
təchiz edilirlər ki, bu da onların real vaxt rejimində geolokasiyasını
müəyyənləşdirməyə imkan verir.
Tədqiqatın təmsilçi olması üçün o qədər oğlan, qız və
səviyyə təmsil olunur. “Biz çox dəqiq məlumatlar əldə edirik. Biz görürük ki,
çox kiçik bir məkanda fəaliyyət göstərən qızlar arasında gender ayrı-seçkiliyi
var, həm də yaş ayrı-seçkiliyi, çünki bu yer CP-nin zərərinə CM2 və CM1
tərəfindən çox geniş şəkildə işğal edilir,” Parisli Wiederdən Christelle,
gender üzrə məsul müavini qeyd edir. Strasburq şəhərində bərabərlik.
Bələdiyyənin məqsədi: zehniyyətləri dəyişdirmək və bu
məkanları, xüsusən də təzə adaların və ya yaşıl sahələrin köməyi ilə yenidən
inkişaf etdirərək daha bərabərlikçi etmək. Artıq müəyyən müəssisələrdə həyata
keçirilən layihə.
“Bu, bir çox idman sahələri kimi düzbucaqlı olmayan
məkanlarla nəticələndi, buna görə də bu, əla perspektivdir. Ortaq, tərəvəz və
ya təhsil bağları da var "deyə Musau ibtidai məktəbinin direktoru
Christine Lambert-Mochel BFMTV-yə sevinir. İki il ərzində Strasburq şəhəri
məktəblərinin 65%-nin daha yaşıl və bərabərlikçi olmasını istəyir. Büdcəsi
açıqlanmayan layihə.
“Bizim ambisiyamız oyun meydançalarını devirilizasiya
etmək və ya bir neçə əsrlik patriarxatın nəticələrini həll etmək deyil. Digər
tərəfdən, biz əminik ki, qızların və oğlanların birlikdə oynadığı ictimai
məkanlar cəmiyyətimizin simasını dəyişəcək və bizə, şübhəsiz ki, bir-birlərinə
qarşı daha hörmətli olan böyüklərə sahib olmağa imkan verəcək”, - Christelle
Wieder Le Parisien-ə yekun vurur.
Strasburq oyun meydançasında bu müxtəliflik məsələsi
ilə maraqlanan yeganə şəhər deyil. Bir neçə ildir ki, bir çox icmalar bu
düşüncəni dəstəkləyib və müxtəlif təşəbbüslər mövcuddur.
“Bu, kitab qutularını çıxarmaq, stolüstü oyun oynamaq
üçün masaya sahib olmaq ola bilər. Həyətin mərkəzində 50 stul ola bilər... Və
onlar özlərini təşkil edəcək, ulduz təşkil edəcək, oturacaqlar, dairəvi və ya
arxa-arxaya dayanacaqlar”, - deyə məktəbləri və kollecləri müşayiət edən janrın
coğrafiyaçısı Édith Maruéjouls izah edir. oyun meydançalarını yenidən nəzərdən
keçirmək.
O, fəaliyyətlərin şaxələndirilməsini və onların
üzərində müəllim və tələbələrlə işləməyi təklif edir. “Bu həyət boşluqları
insan münasibətlərini yaradan şeylər haqqında düşünməmişdir. Məsələn, müzakirə
edə bilərikmi? Bir yerdə otura bilərik? Xəyal edə bilərikmi? Sakit ola
bilərikmi? Çox vaxt təchiz olunmur”, - deyə o, yekunlaşdırır.
Zekainfo.az/