O, ekranda görünməmiş qanı donduran
yaramazlardan biridir. Lakin onun yaratdığı qorxu, hətta qaranlıq otaqlardan
kənarda da çox realdır. Çərşənbə günü, noyabrın 27-də nümayiş etdirilən Rabia
filmi 2014-cü ildə İŞİD-ə qoşulmaq üçün Suriyaya gedən gənc fransız qadının
hekayəsindən bəhs edir. Rakkaya çatdıqdan sonra özünü bir evin müdiri
"Madam"ın təsiri altında tapır. döyüşçülərin gələcək həyat
yoldaşları.
Mareike Engelhardt-ın ilk filmi
cihad etmək üçün gedən fransızların mövzusunu (artıq görülmüş və yenidən baxılmış)
həll edir. "Yunan salatı" serialında üzə çıxan aktrisa Meqan Nortam
İslamı qəbul etmiş və həyatını dəyişmək üçün hər şeyə hazır olan 19 yaşlı
Cessika rolunu oynayır. Lakin yüzlərlə gənci Fransadan İŞİD-ə getməyə sövq edən
motivlərdən daha çox, Rabia cihadçılığın çox az məlum olan tərəfini araşdırır:
qadınların “mədafa”larda işləməsi.
2014-cü ildə İraq və Suriyanın
bir hissəsini nəzarətdə saxlayan İslam Dövlətinin boyunduruğu altında dul
qadınlar və subay əcnəbi qadınlar döyüşçü ilə evlənməyi gözləyərkən bu evlərdə
yerləşdirilir. İnternetdə hər ikisini arvad kimi görmək istəyən bir kişi
tapdıqdan sonra gənc Jessica və onun dostu Laïla (Natacha Krief) Paris
bölgəsini 66-cı madafa üçün tərk edirlər.
Məhz Rakkanın mərkəzində,
həqiqətən də mövcud olan bu binada filmin əksəriyyəti bağlı qapılar arxasında
cərəyan edir. Mareike Engelhardt məkanı təsəvvür edir - heç bir madafa artıq
çəkilməyib - istehsal qeydlərində izah edildiyi kimi "həbsxana, sekta,
fahişəxana və gənclər yataqxanası arasındakı qəribə birləşməni" dəqiq
şəkildə transkripsiya edir. Nənə və babası SS-nin bir hissəsi olan direktor
üçün madafalar "Lebensborn", nasist uşaq bağçaları ilə müqayisə edilə
bilər.
İŞİD-in gələcək arvadları bakirə
olmalı, ərlərinə itaətkar olmalı və “Allahın istədiyi qədər uşaq dünyaya
gətirməyə” hazır olmalıdırlar ki, onları gələcək əsgərlər etsinlər. Onlar çölə
ayaq basan kimi tam burqada, madafanın içindəki atmosfer buna baxmayaraq çox
qərblidir. Rabiadakı nadir yüngüllük anları gənc qadınların cins şalvarlı, saçları
aşağı, şirniyyat mübadiləsini, milliyyətcə dostluqlarını və gələcək həyat
yoldaşı üçün aldıqları yeni alt paltarlarını bir-birlərinə iltifat etmələrini
göstərir.
Ancaq yay düşərgəsi aspekti
yalnız bir müddət davam edir. Zirzəmidə yezidi qullar camaşırxana yuyur, subay
gənclər isə İslam Dövləti əsgərləri ilə tez görüşürlər. Ən kiçik müqavimət bu
iyrənc ekosistemi dəmir yumruqla idarə edən “Madam”ın işgəncə və ölüm
hədələrinə səbəb ola bilər.
Filmin əvvəlində onun kölgəsi
gənc qadınların sıx olduğu yataqxanada dolaşır. Lakin onun müasir ofisində üzü
açıq olması onu ən çox qorxudur. Belçikalı aktrisa Lubna Azabal tərəfindən
parlaq şəkildə canlandırılan, sadist bir sakitliklə, Madam onların
pasportundan, telefonundan, sonra yeni ad verməklə şəxsiyyətinə, hətta
bakirəlik "sınaqları" ilə bədənlərinə sahib çıxır.
Zekainfo.az/