İŞİD-ə qoşulan fransız qadınlardan bəhs edən “Rabia” filmi əsl “Əl-Qaidənin Qara Dul Qadını”ndan ilhamlanıb

İŞİD-ə qoşulan fransız qadınlardan bəhs edən “Rabia” filmi əsl “Əl-Qaidənin Qara Dul Qadını”ndan ilhamlanıb
Dünya 03 Dekabr 2024 - 17:00


 

 

 O, ekranda görünməmiş qanı donduran yaramazlardan biridir. Lakin onun yaratdığı qorxu, hətta qaranlıq otaqlardan kənarda da çox realdır. Çərşənbə günü, noyabrın 27-də nümayiş etdirilən Rabia filmi 2014-cü ildə İŞİD-ə qoşulmaq üçün Suriyaya gedən gənc fransız qadının hekayəsindən bəhs edir. Rakkaya çatdıqdan sonra özünü bir evin müdiri "Madam"ın təsiri altında tapır. döyüşçülərin gələcək həyat yoldaşları.

 

Mareike Engelhardt-ın ilk filmi cihad etmək üçün gedən fransızların mövzusunu (artıq görülmüş və yenidən baxılmış) həll edir. "Yunan salatı" serialında üzə çıxan aktrisa Meqan Nortam İslamı qəbul etmiş və həyatını dəyişmək üçün hər şeyə hazır olan 19 yaşlı Cessika rolunu oynayır. Lakin yüzlərlə gənci Fransadan İŞİD-ə getməyə sövq edən motivlərdən daha çox, Rabia cihadçılığın çox az məlum olan tərəfini araşdırır: qadınların “mədafa”larda işləməsi.

 

2014-cü ildə İraq və Suriyanın bir hissəsini nəzarətdə saxlayan İslam Dövlətinin boyunduruğu altında dul qadınlar və subay əcnəbi qadınlar döyüşçü ilə evlənməyi gözləyərkən bu evlərdə yerləşdirilir. İnternetdə hər ikisini arvad kimi görmək istəyən bir kişi tapdıqdan sonra gənc Jessica və onun dostu Laïla (Natacha Krief) Paris bölgəsini 66-cı madafa üçün tərk edirlər.

 

Məhz Rakkanın mərkəzində, həqiqətən də mövcud olan bu binada filmin əksəriyyəti bağlı qapılar arxasında cərəyan edir. Mareike Engelhardt məkanı təsəvvür edir - heç bir madafa artıq çəkilməyib - istehsal qeydlərində izah edildiyi kimi "həbsxana, sekta, fahişəxana və gənclər yataqxanası arasındakı qəribə birləşməni" dəqiq şəkildə transkripsiya edir. Nənə və babası SS-nin bir hissəsi olan direktor üçün madafalar "Lebensborn", nasist uşaq bağçaları ilə müqayisə edilə bilər.

 

İŞİD-in gələcək arvadları bakirə olmalı, ərlərinə itaətkar olmalı və “Allahın istədiyi qədər uşaq dünyaya gətirməyə” hazır olmalıdırlar ki, onları gələcək əsgərlər etsinlər. Onlar çölə ayaq basan kimi tam burqada, madafanın içindəki atmosfer buna baxmayaraq çox qərblidir. Rabiadakı nadir yüngüllük anları gənc qadınların cins şalvarlı, saçları aşağı, şirniyyat mübadiləsini, milliyyətcə dostluqlarını və gələcək həyat yoldaşı üçün aldıqları yeni alt paltarlarını bir-birlərinə iltifat etmələrini göstərir.

Ancaq yay düşərgəsi aspekti yalnız bir müddət davam edir. Zirzəmidə yezidi qullar camaşırxana yuyur, subay gənclər isə İslam Dövləti əsgərləri ilə tez görüşürlər. Ən kiçik müqavimət bu iyrənc ekosistemi dəmir yumruqla idarə edən “Madam”ın işgəncə və ölüm hədələrinə səbəb ola bilər.

 

Filmin əvvəlində onun kölgəsi gənc qadınların sıx olduğu yataqxanada dolaşır. Lakin onun müasir ofisində üzü açıq olması onu ən çox qorxudur. Belçikalı aktrisa Lubna Azabal tərəfindən parlaq şəkildə canlandırılan, sadist bir sakitliklə, Madam onların pasportundan, telefonundan, sonra yeni ad verməklə şəxsiyyətinə, hətta bakirəlik "sınaqları" ilə bədənlərinə sahib çıxır.

 

Zekainfo.az/

 

reklamlar

Digər xəbərlər