Kino nümayişi: Suriyalı aktivistlərin sirli qrupunun əsl hekayəsi olan “The Ghosts” filminin arxasında

Kino nümayişi: Suriyalı aktivistlərin sirli qrupunun əsl hekayəsi olan “The Ghosts” filminin arxasında
Mədəniyyət 04 İyul 2024 - 15:15

Jonathan Millet-in Adam Bessanın baş rolda oynadığı trilleri, son vaxtlar manşetlərə çıxan suriyalı müxaliflərin əsl gizli təşkilatından ilhamlanıb.

 

Adam Bessa ekranlarımıza qayıtdı. Bu Çərşənbə günü, iyulun 3-də, "Ourika" serialında görünən və 2022-ci ildə Kann Film Festivalında Lotfi Natan Harkanın filmindəki roluna görə mükafatlandırılan fransız-tunisli aktyor Jonathan Millet-dən cəlbedici triller olan Ghosts-u nümayiş etdirir. sirli bir casus rolunu oynayır.

 

Həmid - onun xarakteri Suriyadandır. Rejimin ən ölümcül həbsxanası olduğu deyilən Dəməşq yaxınlığındakı Saidnaya hərbi həbsxanasından sağ qalan o, Almaniya ilə sərhəddə, müharibədən qaçqın statusu aldığı Strasburqda yaşayır.

 

Elzasda onun heç bir əlaqəsi yoxdur. Bununla belə, getməkdən söhbət gedə bilməz. Və yaxşı səbəbə görə, o, köhnə tanışına əl atdığını düşünür: keçmiş cəlladlarından biri. Onu heç vaxt öz gözləri ilə görməmişdi, dindirmələr zamanı üzünü həmişə torba ilə bağlamışdı. Amma universitetin kitabxanasında yenicə rastlaşdığı bu adamla bağlı şübhə onu təqib edir.

 

 

Və onu üzvü olduğu gizli təşkilatın digər üzvlərinə bu barədə danışmağa sövq edir: yeni bir təşkilata başlamaq üçün Avropaya məskunlaşmağa gələn keçmiş suriyalı hərbi cinayətkarları izləməyi öz missiyasına çevirmiş qaçqınlar hücrəsi. həyat inkoqnito. Onlar Həmidi istintaqdan çəkindirməyə çalışsalar da, sonuncu qisasçılıq motivi ilə öz təqibini davam etdirir.

 

Bu ağır trillerin mənşəyində əsl hekayə var: istintaqı 2019-cu ildə Əbu Həmzə kimi tanınan Əbu Həmzənin həbsinə səbəb olan suriyalı müxaliflərin əsl ultra məxfi təşkilatı olan Yaqaza hücrəsinin hekayəsi. kimyaçı », Rakkadakı İslam Dövlətinin keçmiş üzvü.

 

2015-ci ildən Almaniyada yaşayan və burada Kais A. təxəllüsü ilə Göttingen Universitetində kimya təhsili alan Əbu Həmzə, digər məsələlərlə yanaşı, Azad Suriya Ordusundan bir neçə döyüşçünün ölümündə əli olmaqda və əsas rol oynamaqda şübhəli bilinirdi. terror qruplaşmasının keçmiş fransız girovlarından olan Nikolas Henin və Pierre Torresin qaçırılmasında rolu.

 

Bu Libération məqaləsində deyildiyi kimi, Yaqaza hücrəsi ("oyanış" mənasını verən ad) cinayətkarın əsl şəxsiyyəti ilə əlaqə yaratmış ilk şəxsdir. “Sürgündə olan suriyalılar öz aralarında çox danışırlar, məlumatlarımızın çoxunu bizə fərqinə varmadan bizə ipucu verən insanlar sayəsində əldə edirik” deyə, onun üzvləri səkkiz səhifəlik sənədi onlara həvalə etdiklərini gündəlikə izah ediblər.

 

Jonathan Millet-in filmində olduğu kimi, onlardan bir qədər az on var və eyni səbəblərdən motivasiya olunur. “Biz Suriyadan alman pivəsindən zövq almaq, dövlətdən pul almaq və yaxşı iş tapmaq üçün getməmişik. Suriyada inqilabı davam etdirə bilmədiyimiz üçün buradayıq və buna görə də burada davam edirik”, - deyə onlar Liberation-a verdikləri kollektiv mesajda aydınlıq gətiriblər.

 

Beyrutda gizli şəkildə təşkil edilən şübhəlinin şəxsiyyətinin müəyyən edilməsindən tutmuş, onların saxta adları və ya qrupun həbsin potensial nəticələrini gözdən salması da daxil olmaqla, onların kölgə salma prosesinə qədər... Fransız rejissoru bu fantastikanı yaratmaq üçün onların iş rejimindən çox ilhamlanmışdır.

 

O, bu bərpa işini oxşar hüceyrələri "araşdırmaq" və "müəyyən üzvlərlə görüşmək" üçün sərf etdiyi bir illə tamamladığını söylədi. “Hərfəz dalınca gedən Həmid olmayıbsa, personajların əksər hərəkətləri, faktları və rəftarları konkret faktlara söykənir”, - rejissor istehsal qeydlərində əmin edir.

 

Əlavə təsvir: müharibə video oyunu vasitəsilə gizli təşkilatın casusları arasında mübadilə. “İstər terrorçu, istərsə də bu hüceyrələrin üzvü olmağınızdan asılı olmayaraq, ünsiyyət qura bilməlisiniz. İndi alqoritmlər tərəfindən aşkarlanmadan 'bombalar', 'hücumlar', 'ölüm', 'öldürmə' sözlərini on beş dəfə təkrarlaya biləcəyiniz yeganə onlayn yer haradadır? », Conatan Milleti böyüdür.

 

Ghosts casusluq haqqında sənədli film ola bilərdi. Kinorejissor öz nöqteyi-nəzərini ifadə etmək üçün bədii ədəbiyyata üstünlük verirdi, onun personajları “əsl” casuslar deyil, travmanın təsiri altında olan “faciəvi qəhrəmanlar”dır. Və bu, hissiyyat təcrübəsinə görə. Həmidlə birlikdə cəlladın qurbanlarının tünd ifadələrini dinləyirik. Onunla yeməkxanada boynun iyini hiss edirik. Eyni fikir burulğanından keçirik.

 

 

Tərcümə edəni Səfər Abbasov/zekainfo.az

reklamlar

Digər xəbərlər