Paris 2024 Olimpiadası: McDonald's turistləri beynəlxalq bestsellerlərini qeyd edən menyu ilə qarşılayır

Paris 2024 Olimpiadası: McDonald's turistləri beynəlxalq bestsellerlərini qeyd edən menyu ilə qarşılayır
İdman 24 İyul 2024 - 13:32


 

 Yemək həm də Paris 2024 Olimpiya Oyunlarının rənglərini alır. Böyük restoran şəbəkələri üçün bu, dünyanın hər yerindən gələn qonaqları cəlb etmək üçün mükəmməl fürsətdir. McDonald's-ın Fransadakı törəmə şirkəti 22 iyul bazar ertəsi mətbuat şərhində menyusunda yeni beynəlxalq kulinariya təkliflərini elan etməklə bunu etmək istəyir. Onlar bu çərşənbə axşamı, iyulun 23-dən sentyabrın 2-dək Fransanın 1600-ə yaxın restoranında satışa çıxarılacaq.

 

 

Futbol: McDonald's LFP ilə 30 milyon avroluq müqavilə sayəsində adını Liqa 1-ə verəcək

Menyuda siz McDonald's-ın xaricdəki törəmə şirkətlərindən üç burger, iki sous, bir içki və bir desert daxil olmaqla cəmi yeddi bestseller tapa bilərsiniz. Fransız menyusuna yeni gələnlər arasında pide çörəyi ilə yunan hamburgeri, Kanada ağcaqayın şərbətində steykli başqa bir yemək, Yeni Zelandiya çörəkli hoki (yerli balıq), Çin Szechuan sousu və ya hətta vanil dondurma ilə Coca-Cola da var. Filippində məşhurdur.

 

Burgerin üzərindəki buzlanma, müştərilər adi məhsulları ilə eyni qiymətə "dünyanı dişləyə" biləcəklər. Statista-ya görə, 2022-ci ildə altı milyard avrodan çox dövriyyəsi ilə Fransanı Avropanın ən böyük bazarına çevirən McDonald's üçün bir nemət.

 

Brend imicinizi bərpa edin

Ən maraqlısı, buna baxmayaraq, bu xüsusi menyu üçün seçilməyən Hindistan “Dosa Masala Burger” və ya Yapon “Carbonara Chicken” kimi xarici McDonald's-ın emblematik ixtisaslarını tapa bilməyəcək.

 

BFM TV-nin sitat gətirdiyi Fransadakı şəbəkənin marketinq meneceri Jan-Guillaume Bertola, "Bir turist olaraq biz tez-tez yerli McDonald's-da dayanırıq" dedi. Onun üçün "yerli spesiyalitələrin dadına baxmaq vacib təcrübədir və biz Fransadakı istehlakçılara təklif etmək istədik."

 

Amerika fast-food zənciri üçün bu, 2018-ci ildə Beynəlxalq Olimpiya Komitəsi (IOC) ilə əməkdaşlığı dayandırmasına baxmayaraq, bu qlobal tədbirdə iştirakını qeyd etməyə davam edir 2020-ci ildə. Məhdudiyyətləri olan marketinq hərəkəti: əgər brend beynəlxalq məhsullarını necə satmağı bilirsə, onun ünsiyyəti, əlbəttə ki, Yeni Zelandiya balıq alakartını təklif edən menyunun karbon izini göstərmir.

 

/zekainfo.az

reklamlar

Digər xəbərlər