"Streçflyasiya": məhsulların qiymətini artırmaq üçün istehsalçılar yeni təmkinli, lakin çaşdırıcı təcrübəyə sahibdirlər

"Streçflyasiya": məhsulların qiymətini artırmaq üçün istehsalçılar yeni təmkinli, lakin çaşdırıcı təcrübəyə sahibdirlər
İqtisadiyyat 29 Avqust 2024 - 11:14


 

“Kiçikləşmə” və “ucuz inflyasiya”dan sonra istehsalçılar öz məhsullarının qiymətini sakitcə artırmaq üçün yeni həll yolu tapdılar. Onun adı? Başqa bir anglicism (kütləvi paylama təcrübələrini oyatmaq üçün mütləq məşhurdurlar): "stretchflation", ingiliscə "stretch" ("uzatmaq") və "inflyasiya" felinin yığılması.

Qanuni, lakin istehlakçılar üçün zərərli olan “streçflyasiya” məhsulun çəkisini bir qədər artırmaqdan və bunun müqabilində onun qiymətində əhəmiyyətli artım tətbiq etməkdən ibarətdir. İlk baxışdan qənaətcildir, tərkibində daha çox ərzaq olduğundan, kiloqrama görə çəkisini müqayisə etdikdə məhsul əslində daha baha başa gəlir.

 

Aqro-ərzaq qruplarının istehlakçıları daha çox ödəməyə məcbur etmək üçün istifadə etdiyi bu yeni texnikanı ilk qeyd edən jurnalist Olivier Dauvers idi. İyulun 24-də bloqunda dərc olunan məqaləsində o, Belin aperitif tortlarını misal çəkir. Emmental ilə birlikdə “Monako” qutusunun çəkisinin 10%-lik artımını kompensasiya etmək üçün brend 100 qrama görə 1 avrodan 110 qrama 1,29 avroya qalxaraq, demək olar ki, 30 faizlik qiymət artımı tətbiq edir. Qablaşdırmada “Yeni format” və “Daha çox kraker” olduğu üçün yanaşma daha da yanıltıcıdır. Streçflyasiya texnikası “Snacky” peçenyelərinə də tətbiq olunur, paketi cəmi 10 qram əlavə üçün 0,80 avrodan 1,02 avroya qədərdir. Bu, 28% qiymət artımıdır.

 

Le Figaro ilə əlaqə saxlayaraq, Belin markasını satan Mondelez qrupu, bu yeni təklifin "boş yerləri azaltmağa və krakerlərimizin ətrafında daha çox səxavət, paylaşma və şənlik təmin etməyə imkan verir" və bu, "kəmiyyəti artıraraq" iddia edərək özünü müdafiə edir. krakerlərin” və “cari paketlərin ölçülərini dəyişdirmədən”. Amerika aqro-ərzaq qrupu həmçinin "satış qiymətlərini təyin etmək azadlığını özündə saxlayan" distribyutorun məsuliyyətinə işarə edir və əlavə edir ki, "formatların bu təkamülü" brendə öz təklifini daha yaxşı strukturlaşdırmağa və mövqeyini yenidən qiymətləndirməyə imkan verir. əlçatan qalarkən.”

 

Hələlik hökumət “streçflyasiya” ilə mübarizə üçün addımlar atmayıb. Digər tərəfdən, o, xüsusilə inflyasiya dövrlərində qiymətlərin artmasının qarşısını almaq üçün qablaşdırma ölçülərini azaltmaqdan ibarət olan “büzülmə” əleyhinə qanun qəbul etdi. İyulun 1-dən etibarən əsas brendlər "kəmiyyəti azalan, lakin eyni və ya daha yüksək qiymətə satılan məhsullar haqqında istehlakçıları məlumatlandırmaq" öhdəliyini daşıyırlar.

 

 

Tərcümə edəni Səfər Şakiroğlu/zekainfo.az

 

reklamlar

Digər xəbərlər