“Kiçikləşmə” və “ucuz
inflyasiya”dan sonra istehsalçılar öz məhsullarının qiymətini sakitcə artırmaq
üçün yeni həll yolu tapdılar. Onun adı? Başqa bir anglicism (kütləvi paylama təcrübələrini
oyatmaq üçün mütləq məşhurdurlar): "stretchflation", ingiliscə "stretch"
("uzatmaq") və "inflyasiya" felinin yığılması.
Qanuni, lakin istehlakçılar üçün zərərli
olan “streçflyasiya” məhsulun çəkisini bir qədər artırmaqdan və bunun
müqabilində onun qiymətində əhəmiyyətli artım tətbiq etməkdən ibarətdir. İlk
baxışdan qənaətcildir, tərkibində daha çox ərzaq olduğundan, kiloqrama görə çəkisini
müqayisə etdikdə məhsul əslində daha baha başa gəlir.
Aqro-ərzaq qruplarının
istehlakçıları daha çox ödəməyə məcbur etmək üçün istifadə etdiyi bu yeni
texnikanı ilk qeyd edən jurnalist Olivier Dauvers idi. İyulun 24-də bloqunda dərc
olunan məqaləsində o, Belin aperitif tortlarını misal çəkir. Emmental ilə
birlikdə “Monako” qutusunun çəkisinin 10%-lik artımını kompensasiya etmək üçün
brend 100 qrama görə 1 avrodan 110 qrama 1,29 avroya qalxaraq, demək olar ki,
30 faizlik qiymət artımı tətbiq edir. Qablaşdırmada “Yeni format” və “Daha çox
kraker” olduğu üçün yanaşma daha da yanıltıcıdır. Streçflyasiya texnikası
“Snacky” peçenyelərinə də tətbiq olunur, paketi cəmi 10 qram əlavə üçün 0,80 avrodan
1,02 avroya qədərdir. Bu, 28% qiymət artımıdır.
Le Figaro ilə əlaqə saxlayaraq,
Belin markasını satan Mondelez qrupu, bu yeni təklifin "boş yerləri
azaltmağa və krakerlərimizin ətrafında daha çox səxavət, paylaşma və şənlik təmin
etməyə imkan verir" və bu, "kəmiyyəti artıraraq" iddia edərək
özünü müdafiə edir. krakerlərin” və “cari paketlərin ölçülərini dəyişdirmədən”.
Amerika aqro-ərzaq qrupu həmçinin "satış qiymətlərini təyin etmək
azadlığını özündə saxlayan" distribyutorun məsuliyyətinə işarə edir və əlavə
edir ki, "formatların bu təkamülü" brendə öz təklifini daha yaxşı
strukturlaşdırmağa və mövqeyini yenidən qiymətləndirməyə imkan verir. əlçatan
qalarkən.”
Hələlik hökumət “streçflyasiya” ilə
mübarizə üçün addımlar atmayıb. Digər tərəfdən, o, xüsusilə inflyasiya dövrlərində
qiymətlərin artmasının qarşısını almaq üçün qablaşdırma ölçülərini azaltmaqdan
ibarət olan “büzülmə” əleyhinə qanun qəbul etdi. İyulun 1-dən etibarən əsas
brendlər "kəmiyyəti azalan, lakin eyni və ya daha yüksək qiymətə satılan məhsullar
haqqında istehlakçıları məlumatlandırmaq" öhdəliyini daşıyırlar.
Tərcümə edəni Səfər Şakiroğlu/zekainfo.az