Gotthard dəmir yolu tuneli bir illik işdən sonra bazar ertəsi yenidən açılır   

Gotthard dəmir yolu tuneli bir illik işdən sonra bazar ertəsi yenidən açılır   
İqtisadiyyat 03 Sentyabr 2024 - 10:37


 

Gotthard baza tuneli bir ildən çox işdən sonra bazar ertəsi yenidən açılır. Yük qatarının relsdən çıxması orada ciddi fəsadlar törədib.

 

İsveçrə ilə İtaliya arasında əsas dəmir yolu əlaqəsi olan və yüklərin daşınması üçün vacib ox olan Gotthard baza tuneli, qəza nəticəsində bağlanmağa məcbur olduqdan bir ildən çox sonra bazar ertəsi yenidən açılacaq.

 

Qəza ötən il avqustun 10-da İsveçrə Federal Dəmir Yollarına (CFF) məxsus yük qatarının təkərinin qırılması səbəbindən relsdən çıxması nəticəsində baş verib.

 

Daha sonra qatar qərb və şərq tunellərini bir-birindən ayıran darvazaya çırpılaraq ciddi ziyan vurub.

 

Qəzadan sonra aparılan araşdırmalar zamanı məlum olub ki, vaqonun təkərindəki saç xətti qırıqları qəzaya parçaların qopması nəticəsində vaqonu yoldan çıxarıb.

Təmizləmə əməliyyatı da problemlər yaradırdı.

 

"Qatarı çıxarmaq və qəza yerini təmizləmək bir neçə həftə çəkdi. Sonra bütün materiallar tunelə daşınmalı oldu. Tuneldə temperatur demək olar ki, 40 dərəcəyə çatdı. İşçiləri qorumaq üçün tədbirlər görülməli idi", - Beat bildirib. Deuber, SBB-nin infrastruktur sistemlərinin rəhbəri.

 

Ötən il SBB zərərin təmirinin təxminən 135 milyon avroya başa gələcəyini hesablamışdı, lakin şirkət bu həftə yekun qiymət etiketinin 150 milyon İsveçrə frankı (159 milyon avro) olduğunu söylədi.

 

Hadisə baş verəndən bəri tunelin bağlanması dəmir yolu yükdaşımaları sektoru üçün əsl başağrısı olub.

 

Qəzadan bir neçə həftə sonra SBB zədələnməmiş şərq tunelini hər gün buradan yüzə yaxını keçən yük qatarlarının müstəsna istifadəsi üçün yenidən açdı.

Lakin yük qatarlarının marşrutunun dəyişdirilməsi həm xərclər, həm də tutumun mövcudluğu baxımından dəmir yolu yükdaşımaları operatorları, xüsusən də İtaliyalılar üçün böyük bir vəzifədir.

 

Gotthard baza tuneli qəzasından bir neçə gün sonra, İtaliya və Fransa arasında əsas dəmir yolu əlaqəsi olan Fréjus dəmir yolu sürüşmə nəticəsində bağlandı. Onun yenidən açılması 2025-ci ildən əvvəl planlaşdırılmır.

 

 

Gotthard tunelinin və Fréjus xəttinin bağlanması bu marşrutlarda fəaliyyət göstərən dəmir yolu yük operatorlarına milyonlarla avroya başa gəlib.

 

"Biz infrastruktur səviyyəsində dəqiqləşdirmələr apardıq və relsdən çıxmaları ilkin mərhələdə aşkar etmək üçün tədbirlər hazırlayacağıq" dedi Beat Deuber.

 

Gotthard Base Tuneli dünyanın ən uzun dəmir yolu tunelidir. O, İsveçrə Alp dağlarının altında 57 kilometr uzanır və onilliklər boyu planlaşdırmadan sonra tamamlanması təxminən 17 il çəkdi.

 

O, İsveçrənin alman və italyan dilli kantonları arasında mühüm əlaqəni təşkil edir və onun tikintisi 9,7 milyard İsveçrə frankı (10,3 milyard avro) dəyərindədir.

Tərcümə edəni Səfər Abbasov/zekainfo.az

 

reklamlar

Digər xəbərlər