Gotthard baza tuneli bir ildən çox
işdən sonra bazar ertəsi yenidən açılır. Yük qatarının relsdən çıxması orada
ciddi fəsadlar törədib.
İsveçrə ilə İtaliya arasında əsas
dəmir yolu əlaqəsi olan və yüklərin daşınması üçün vacib ox olan Gotthard baza
tuneli, qəza nəticəsində bağlanmağa məcbur olduqdan bir ildən çox sonra bazar
ertəsi yenidən açılacaq.
Qəza ötən il avqustun 10-da
İsveçrə Federal Dəmir Yollarına (CFF) məxsus yük qatarının təkərinin qırılması
səbəbindən relsdən çıxması nəticəsində baş verib.
Daha sonra qatar qərb və şərq
tunellərini bir-birindən ayıran darvazaya çırpılaraq ciddi ziyan vurub.
Qəzadan sonra aparılan
araşdırmalar zamanı məlum olub ki, vaqonun təkərindəki saç xətti qırıqları
qəzaya parçaların qopması nəticəsində vaqonu yoldan çıxarıb.
Təmizləmə əməliyyatı da problemlər
yaradırdı.
"Qatarı çıxarmaq və qəza
yerini təmizləmək bir neçə həftə çəkdi. Sonra bütün materiallar tunelə
daşınmalı oldu. Tuneldə temperatur demək olar ki, 40 dərəcəyə çatdı. İşçiləri
qorumaq üçün tədbirlər görülməli idi", - Beat bildirib. Deuber, SBB-nin
infrastruktur sistemlərinin rəhbəri.
Ötən il SBB zərərin təmirinin
təxminən 135 milyon avroya başa gələcəyini hesablamışdı, lakin şirkət bu həftə
yekun qiymət etiketinin 150 milyon İsveçrə frankı (159 milyon avro) olduğunu
söylədi.
Hadisə baş verəndən bəri tunelin
bağlanması dəmir yolu yükdaşımaları sektoru üçün əsl başağrısı olub.
Qəzadan bir neçə həftə sonra SBB
zədələnməmiş şərq tunelini hər gün buradan yüzə yaxını keçən yük qatarlarının
müstəsna istifadəsi üçün yenidən açdı.
Lakin yük qatarlarının marşrutunun
dəyişdirilməsi həm xərclər, həm də tutumun mövcudluğu baxımından dəmir yolu
yükdaşımaları operatorları, xüsusən də İtaliyalılar üçün böyük bir vəzifədir.
Gotthard baza tuneli qəzasından
bir neçə gün sonra, İtaliya və Fransa arasında əsas dəmir yolu əlaqəsi olan
Fréjus dəmir yolu sürüşmə nəticəsində bağlandı. Onun yenidən açılması 2025-ci
ildən əvvəl planlaşdırılmır.
Gotthard tunelinin və Fréjus
xəttinin bağlanması bu marşrutlarda fəaliyyət göstərən dəmir yolu yük
operatorlarına milyonlarla avroya başa gəlib.
"Biz infrastruktur
səviyyəsində dəqiqləşdirmələr apardıq və relsdən çıxmaları ilkin mərhələdə
aşkar etmək üçün tədbirlər hazırlayacağıq" dedi Beat Deuber.
Gotthard Base Tuneli dünyanın ən
uzun dəmir yolu tunelidir. O, İsveçrə Alp dağlarının altında 57 kilometr uzanır
və onilliklər boyu planlaşdırmadan sonra tamamlanması təxminən 17 il çəkdi.
O, İsveçrənin alman və italyan
dilli kantonları arasında mühüm əlaqəni təşkil edir və onun tikintisi 9,7
milyard İsveçrə frankı (10,3 milyard avro) dəyərindədir.
Tərcümə edəni Səfər
Abbasov/zekainfo.az