Ekranda seksin getdikcə daha çox yayıldığı bir
dövrdə, Halina Reijn-in erotik dramı tamaşaçıların erotizm və kink-pozitiv
kinoya olan həvəsini yenidən alovlandırdı.
Saxta orqazmın iniltiləri ilə açılan Babygirl
birbaşa mətləbə keçir.
Əri ilə sevişdikdən qısa müddət sonra Romy Mathis
(Nicole Kidman) qaranlıq otağa çəkilir, burada qarnını üstə uzanaraq, dominant
porno və boyun əyən noutbukunun zəif işığında çılğıncasına mastürbasyon edir -
bu dəfə özünü göstərərək. real üçün cum.
Kreditlərin yuvarlanmasına bir neçə dəqiqə qalmış
istək və ehtiyac, performans və mənlik, istək və utanc arasında olan bu
qızdırmalı boşluqlar artıq üzə çıxdı.
Hollandiyalı rejissor Halina Reijnin yeni erotik
dramına diqqəti cəlb edən elə bir intensivlikdir ki, o, robototexnika şirkətinin
yüksək uçan CEO-nun Samuel (Harris Dickinson) adlı gənc təcrübəçi ilə kodlu
BDSM əlaqəsinə girməsindən bəhs edir.
O, ofisinin kənarında küçədə aqressiv bir iti əhliləşdirən
onunla qarşılaşdıqdan sonra, onun içində real və vəhşi bir şey alovlanır və
onun yaşadığı parlaq həyatı relsdən çıxarmaq təhlükəsi ilə üzləşir.
Eyni zamanda, gənc tamaşaçılar platonik münasibətlərə
diqqət yetirən daha çox film istəyirlər, 10-25 yaşlı gənclərin 62%-dən çoxu
UCLA-nın “Yeniyetmələr və televiziya şoularında süjetləri inkişaf etdirmək üçün
cinsi məzmunun lazım olmadığını söyləyir Ekranlar” hesabatı.
Ancaq Babygirl-in, eləcə də Nosferatu, Queer və
Anora kimi digər seksual xarakterli filmlərin qəlbindəki həyasız həyəcan sual
doğurur: Filmlər yenidən seksuallaşır? Və nəhayət, cinsiyyətin daha ədalətli təmsil
olunması yolundayıq?
Tərcümə edəni Səfər Şakiroğlu Zekainfo.az