Əlilliyi olan bu şagirdlərin hələ də uyğunlaşdırılmış təhsil almaq hüququ yoxdur

Əlilliyi olan bu şagirdlərin hələ də uyğunlaşdırılmış təhsil almaq hüququ yoxdur
Cəmiyət 04 Sentyabr 2024 - 16:10


 

 

“Mən cənab Makronla, Təhsil, Səhiyyə, Əlillik nazirləri ilə əlaqə saxladım... Toma IME-də (tibb-təhsil institutu, redaktorun qeydi) üstünlük verilir, istisna olmaqla, Pas-de-Kaledə altı yaşlı autizmli uşaqlar üçün 28 yer var. iyirmi. » Bu bazar ertəsi, sentyabrın 2-də minlərlə şagird məktəbə qayıdarkən, yeddi yarım yaşında olan Tom CP-də təhsilini davam etdirməyəcək.

Üç yaşında ağır autizm diaqnozu qoyulan kiçik oğlan AESH ilə müşayiət olunan ənənəvi uşaq bağçası kursundan sonra ilk dəfə məktəbə getmir. "Adi məktəbdə bu kurs Tom üçün faydalı olmadı, çünki o, digər uşaqlardan çox geri qalır" deyə anası Vanessa izah edir. Bazar ertəsindən biz ona IME-də yer tapana qədər o, artıq məktəbə getməyəcək. »

 

Nəzəri olaraq, əlilliyi olan tələbələrin bütün digər uşaqlar kimi yaxşı şəraitdə məktəbə daxil olmaqdan faydalana bilməsi üçün bir neçə həll yolu mövcuddur. İstər “adi” məktəbə inteqrasiya olunsunlar və AESH-nin təşkili və köməyindən faydalansınlar, istərsə də ixtisaslaşdırılmış institutda təhsillərini davam etdirsinlər.

 

Bununla belə, əqli qüsurdan əziyyət çəkən insanların müdafiəsi üzrə Fransanın aparıcı dərnəklər şəbəkəsi olan UNAPEI tərəfindən xatırladıldığı kimi, əslində, bir çox uşaqlar öz məktəblərində sakitcə təqib etmək üçün uyğun bir həll yolu tapmırlar. Avqustun 26-da dərc olunan press-relizdə dərnək əlilliyi olan tələbələrin üzləşdiyi “davamlı çətinliklər” barədə xəbərdarlıq edib. Onun marentreprises.org saytı narahat olan valideynlərin 945 ifadəsini bir araya gətirir, çünki onların uşaqlarının ehtiyaclarına uyğunlaşdırılmış öyrənmə həlli yoxdur.

 

 

UNAPEI-nin vitse-prezidenti Sonia Ahehehinnou xəbərdarlıq edir: "Onları məktəbdən nə qədər uzaqlaşdırsaq, onların düzgün böyüməsi və öyrənmə şansları bir o qədər azalır". Vanessanın paylaşdığı qorxu. “Məktəbdən bu geri çəkilmə Tomun inkişafına təsir göstərəcək, illərdir göstərdiyimiz bütün səylər yox olmaq riski var. »

 

Məktəbi tərk etmək əlilliyi olan uşaqların üzləşdiyi yeganə təhlükə deyil. Qeyri-adekvat təhsil də. On yaşlı Mehmet-Əli həftədə dörd səhər dərsi üçün AESH-nin müşayiəti ilə Garges-lès-Gonesse (Val-d'Oise) şəhərində yerləşən məktəbinə qayıtdı. Ancaq bu həll onun vəziyyətinə uyğunlaşdırılmışdır. “Mehmet-Alinin təxmini zehni yaşı on aylıqdır. Bu il CE2-yə adi sinifdə, inkişafında geriliyi olmayan, əmək qabiliyyətli tələbələrin əhatəsində daxil olur. Bu vəziyyət çox narahatlıq doğurur”, – deyə kiçik uşağın əmisi oğlu və qonşusu Doğukan narahatdır.

 

O, dörd ildir ki, Mehmet-Alinin fransız dilini bilməyən valideynlərinə inzibati prosedurlarda köməklik göstərir. Dörd il mübarizə apardı ki, nəticədə onlara adekvat bir həll təklif olunmadı. “Müəllim özü deyir ki, onun sinfi uyğun deyil. Mehmet-Ali ağlayır, nə baş verdiyini anlamadığı üçün panik atak keçirir... Tamamilə acizik. »

 

UNAPEI-nin vitse-prezidenti Sonia Ahehehinnou təsdiqləyir: “Bir çox tələbə qiyabi və ya hətta çox part-time təhsil alır və lazımi dəstəkdən faydalanmır”. Söhbət məktəbdə oxuyan 400-470 min əlil şagirddən gedir. Bəs nə qədəri həqiqətən doğru yerdədir? Məktəbdə beş saatdan bəhrələnən şagird düzgün təhsil almış sayılırmı? »

 

Mehmet-Ali, 2020-ci ilin sentyabr ayında MDPH (Əlillər üçün Şöbə Evi) tərəfindən IME-də yer ayrıldı. “Val-d’Oise-dəki 19 IME-yə fayl göndərdik. Bu günə qədər o, yalnız dörd müəssisədə növbə siyahısındadır. Digər İME-lərin ya yeri yox idi, ya da evindən çox uzaqda idi ki, makik səyahət edə bilməyəcək”, - Doğukan ah çəkir.

 

 

Tərcümə edəni Səfər Abbasov/zekainfo.az

 

reklamlar

Digər xəbərlər