“Mən cənab Makronla, Təhsil,
Səhiyyə, Əlillik nazirləri ilə əlaqə saxladım... Toma IME-də (tibb-təhsil
institutu, redaktorun qeydi) üstünlük verilir, istisna olmaqla, Pas-de-Kaledə
altı yaşlı autizmli uşaqlar üçün 28 yer var. iyirmi. » Bu bazar ertəsi,
sentyabrın 2-də minlərlə şagird məktəbə qayıdarkən, yeddi yarım yaşında olan
Tom CP-də təhsilini davam etdirməyəcək.
Üç yaşında ağır autizm diaqnozu
qoyulan kiçik oğlan AESH ilə müşayiət olunan ənənəvi uşaq bağçası kursundan
sonra ilk dəfə məktəbə getmir. "Adi məktəbdə bu kurs Tom üçün faydalı
olmadı, çünki o, digər uşaqlardan çox geri qalır" deyə anası Vanessa izah
edir. Bazar ertəsindən biz ona IME-də yer tapana qədər o, artıq məktəbə getməyəcək.
»
Nəzəri olaraq, əlilliyi olan
tələbələrin bütün digər uşaqlar kimi yaxşı şəraitdə məktəbə daxil olmaqdan
faydalana bilməsi üçün bir neçə həll yolu mövcuddur. İstər “adi” məktəbə
inteqrasiya olunsunlar və AESH-nin təşkili və köməyindən faydalansınlar,
istərsə də ixtisaslaşdırılmış institutda təhsillərini davam etdirsinlər.
Bununla belə, əqli qüsurdan
əziyyət çəkən insanların müdafiəsi üzrə Fransanın aparıcı dərnəklər şəbəkəsi
olan UNAPEI tərəfindən xatırladıldığı kimi, əslində, bir çox uşaqlar öz
məktəblərində sakitcə təqib etmək üçün uyğun bir həll yolu tapmırlar. Avqustun
26-da dərc olunan press-relizdə dərnək əlilliyi olan tələbələrin üzləşdiyi
“davamlı çətinliklər” barədə xəbərdarlıq edib. Onun marentreprises.org saytı
narahat olan valideynlərin 945 ifadəsini bir araya gətirir, çünki onların
uşaqlarının ehtiyaclarına uyğunlaşdırılmış öyrənmə həlli yoxdur.
UNAPEI-nin vitse-prezidenti Sonia
Ahehehinnou xəbərdarlıq edir: "Onları məktəbdən nə qədər uzaqlaşdırsaq,
onların düzgün böyüməsi və öyrənmə şansları bir o qədər azalır".
Vanessanın paylaşdığı qorxu. “Məktəbdən bu geri çəkilmə Tomun inkişafına təsir
göstərəcək, illərdir göstərdiyimiz bütün səylər yox olmaq riski var. »
Məktəbi tərk etmək əlilliyi olan
uşaqların üzləşdiyi yeganə təhlükə deyil. Qeyri-adekvat təhsil də. On yaşlı
Mehmet-Əli həftədə dörd səhər dərsi üçün AESH-nin müşayiəti ilə
Garges-lès-Gonesse (Val-d'Oise) şəhərində yerləşən məktəbinə qayıtdı. Ancaq bu
həll onun vəziyyətinə uyğunlaşdırılmışdır. “Mehmet-Alinin təxmini zehni yaşı on
aylıqdır. Bu il CE2-yə adi sinifdə, inkişafında geriliyi olmayan, əmək
qabiliyyətli tələbələrin əhatəsində daxil olur. Bu vəziyyət çox narahatlıq
doğurur”, – deyə kiçik uşağın əmisi oğlu və qonşusu Doğukan narahatdır.
O, dörd ildir ki, Mehmet-Alinin
fransız dilini bilməyən valideynlərinə inzibati prosedurlarda köməklik
göstərir. Dörd il mübarizə apardı ki, nəticədə onlara adekvat bir həll təklif
olunmadı. “Müəllim özü deyir ki, onun sinfi uyğun deyil. Mehmet-Ali ağlayır, nə
baş verdiyini anlamadığı üçün panik atak keçirir... Tamamilə acizik. »
UNAPEI-nin vitse-prezidenti Sonia
Ahehehinnou təsdiqləyir: “Bir çox tələbə qiyabi və ya hətta çox part-time
təhsil alır və lazımi dəstəkdən faydalanmır”. Söhbət məktəbdə oxuyan 400-470
min əlil şagirddən gedir. Bəs nə qədəri həqiqətən doğru yerdədir? Məktəbdə beş
saatdan bəhrələnən şagird düzgün təhsil almış sayılırmı? »
Mehmet-Ali, 2020-ci ilin sentyabr
ayında MDPH (Əlillər üçün Şöbə Evi) tərəfindən IME-də yer ayrıldı.
“Val-d’Oise-dəki 19 IME-yə fayl göndərdik. Bu günə qədər o, yalnız dörd
müəssisədə növbə siyahısındadır. Digər İME-lərin ya yeri yox idi, ya da evindən
çox uzaqda idi ki, makik səyahət edə bilməyəcək”, - Doğukan ah çəkir.
Tərcümə edəni Səfər Abbasov/zekainfo.az