Avtomobil Sənayesinin Gələcəyi: Elektrikli Avtomobil Bazarındakı Maneələr və Gəlirliliyin Qorunması

Avtomobil Sənayesinin Gələcəyi: Elektrikli Avtomobil Bazarındakı Maneələr və Gəlirliliyin Qorunması
İqtisadiyyat 02 Oktyabr 2024 - 14:25


Yeni hesabata görə, avtomobil sənayesi üçün təhlükələr hələ də davam etsə də, demotorizasiya ümumiyyətlə şəhər və varlı ictimaiyyətin fenomenidir.

Arthur D. Little konsaltinq firmasının yeni hesabatına görə, iqlim təhlükələrinə baxmayaraq, avtomobil istifadəsi qlobal miqyasda artmağa davam edir.

 

25 ölkədə 16 000 sürücünü əhatə edən nümunə əsasında aparılan araşdırma belə nəticəyə gəlib ki, bir çox istifadəçi avtomobillərindən imtina etmək istəmir.

Bu, xüsusilə aztəminatlı qruplar və ictimai nəqliyyatın məhdud olduğu kənd yerlərində yaşayan insanlar üçün doğrudur.

Əksinə, 5 milyondan çox əhalisi olan Avropa şəhərlərinin sakinlərinin dörddə üçü (76%) avtomobilindən imtina etməyə hazırdır.

Müxtəlif ölkələrdən olan sürücülərdən indiki ilə müqayisədə 10 ildən sonra öz avtomobilinə sahib olmağın nə qədər vacib olacağını proqnozlaşdırmaq istənilib.

 

İspaniya, Fransa, İtaliya, Belçika, Norveç və Sinqapurdakı respondentlər nisbətən aşağı bal toplayıblar ki, bu, onlar üçün daha az əhəmiyyət kəsb edir.

 

Əksinə, Meksika, Səudiyyə Ərəbistanı və Türkiyə kimi ölkələrdəki sürücülər təxminən on ildən sonra avtomobil sahibi olmağın nisbətən daha vacib olacağını proqnozlaşdırıblar.

 

Tədqiqat həmçinin cavabları yaşa görə qruplaşdırıb.

 

45 yaşdan yuxarı insanlarla müqayisədə 45 yaşdan kiçik sürücülər gələcək vərdişlərini nəzərə aldıqda avtomobillərinə daha bağlı görünürlər.

Avropa, Şimali Amerika və Çində yaşlı sürücülərdən daha çox gənclər avtomobillərinin on ildən sonra onlar üçün vacib olacağını proqnozlaşdırırlar.

 

Onları şəxsi avtomobillərindən imtina etməyə nəyin inandıracağını soruşduqda respondentlər yeni, daha ucuz mobillik xidmətlərini (50%) və bu xidmətlərin geniş əlçatanlığını (38%) qeyd etdilər.

Bu alternativ mobillik xidmətlərinə ictimai nəqliyyat, şəxsi avtomobillərin idarə edilməsi və avtomobil mübadiləsi daxildir.

 

Nə üçün yeni mobillik xidmətlərini seçdiklərini soruşduqda respondentlər əsas üç səbəb kimi çeviklik (62%), xərc (52%) və ətraf mühiti (44%) qeyd edirlər.

Beynəlxalq Enerji Agentliyinin məlumatına görə, akkumulyatorlu elektrik avtomobillərinin və plug-in hibrid elektrik avtomobillərinin yeni qeydiyyatı dünya miqyasında artmaqda davam edir və 2023-cü ildə rekord sayda 14 milyona çatır.

 

Artur D. Little-ın hesabatında qeyd edilir ki, bununla belə, elektrik avtomobil bazarının genişləndirilməsi üçün hələ də bir sıra maneələr mövcuddur.

Ən böyük maneələrdən biri qiymətdir, çünki bir çox bazarlarda elektrikli avtomobillərin ilkin qiymətləri ənənəvi avtomobillərdən daha yüksək olaraq qalır. Bu vəziyyətə bir sıra ölkələrdə dövlət subsidiyalarının azaldılması kömək etmir.

 

Bundan əlavə, tədqiqat iddia edir ki, EV-lərin qəbulu üçün ən böyük maneə “yenidən qorxmaq”dır, çünki alıcıların “onlar haqqında qərəzli və qərəzli fikirləri” ola bilər.

Digər narahatlıqlara qeyri-bərabər doldurma infrastrukturu, şarj müddəti və batareyanın ömrü ilə bağlı narahatlıqlar daxildir.

 

Növbəti avtomobili kimi tam elektriklə işləyən avtomobili (BEV) seçməyənlərin təxminən yarısı (49%) buna səbəb kimi batareyanın ömrünü göstərir.

Artıq bir EV sahibi olanlar üçün çərşənbə axşamı hesabatı onların çox sadiq olduğunu göstərdi, 76%-i avtomobilini başqası ilə əvəz etməyi planlaşdırır.

Hesabatda həmçinin vurğulanır ki, böyük avtomobil istehsalçıları arasında rəqabət qlobal miqyasda biznesə zərər verir.

 

“Bizneslər ABŞ, Avropa və Çin arasında artan geosiyasi rəqabətlə üzləşirlər və bu rəqabət əməliyyatlara, xüsusilə də qlobal təchizat zəncirlərinə təsir göstərir” deyə Artur D. Little bildirib.

 

Hal-hazırda bu problemlərlə üzləşən şirkətlər arasında Stellantis və Volkswagen də var, hər ikisi də bu yaxınlarda mənfəət barədə xəbərdarlıq etmişdilər.

 

Əsas təhlükələrdən biri Çində zəif tələbatdır, avropalı istehsalçılar Asiyadakı rəqiblərinə uduzurlar.

Çinli avtomobil istehsalçıları xüsusilə sürətli və daha aşağı qiymətə mürəkkəb elektrikli avtomobillər hazırlamağa qadirdirlər ki, bu da onlara istehlakçıları cəlb etməyə imkan verir.

Bu balanssızlıq indi təhdid edir...

 

/Zekainfo.az

reklamlar

Digər xəbərlər