Yeni hesabata görə, avtomobil sənayesi üçün təhlükələr hələ də davam
etsə də, demotorizasiya ümumiyyətlə şəhər və varlı ictimaiyyətin fenomenidir.
Arthur D. Little konsaltinq firmasının yeni hesabatına görə, iqlim
təhlükələrinə baxmayaraq, avtomobil istifadəsi qlobal miqyasda artmağa davam
edir.
25 ölkədə 16 000 sürücünü əhatə edən nümunə əsasında aparılan
araşdırma belə nəticəyə gəlib ki, bir çox istifadəçi avtomobillərindən imtina
etmək istəmir.
Bu, xüsusilə aztəminatlı qruplar və ictimai nəqliyyatın məhdud olduğu
kənd yerlərində yaşayan insanlar üçün doğrudur.
Əksinə, 5 milyondan çox əhalisi olan Avropa şəhərlərinin sakinlərinin
dörddə üçü (76%) avtomobilindən imtina etməyə hazırdır.
Müxtəlif ölkələrdən olan sürücülərdən indiki ilə müqayisədə 10 ildən
sonra öz avtomobilinə sahib olmağın nə qədər vacib olacağını proqnozlaşdırmaq
istənilib.
İspaniya, Fransa, İtaliya, Belçika, Norveç və Sinqapurdakı respondentlər
nisbətən aşağı bal toplayıblar ki, bu, onlar üçün daha az əhəmiyyət kəsb edir.
Əksinə, Meksika, Səudiyyə Ərəbistanı və Türkiyə kimi ölkələrdəki
sürücülər təxminən on ildən sonra avtomobil sahibi olmağın nisbətən daha vacib
olacağını proqnozlaşdırıblar.
Tədqiqat həmçinin cavabları yaşa görə qruplaşdırıb.
45 yaşdan yuxarı insanlarla müqayisədə 45 yaşdan kiçik sürücülər
gələcək vərdişlərini nəzərə aldıqda avtomobillərinə daha bağlı görünürlər.
Avropa, Şimali Amerika və Çində yaşlı sürücülərdən daha çox gənclər
avtomobillərinin on ildən sonra onlar üçün vacib olacağını proqnozlaşdırırlar.
Onları şəxsi avtomobillərindən imtina etməyə nəyin inandıracağını
soruşduqda respondentlər yeni, daha ucuz mobillik xidmətlərini (50%) və bu
xidmətlərin geniş əlçatanlığını (38%) qeyd etdilər.
Bu alternativ mobillik xidmətlərinə ictimai nəqliyyat, şəxsi
avtomobillərin idarə edilməsi və avtomobil mübadiləsi daxildir.
Nə üçün yeni mobillik xidmətlərini seçdiklərini soruşduqda
respondentlər əsas üç səbəb kimi çeviklik (62%), xərc (52%) və ətraf mühiti
(44%) qeyd edirlər.
Beynəlxalq Enerji Agentliyinin məlumatına görə, akkumulyatorlu
elektrik avtomobillərinin və plug-in hibrid elektrik avtomobillərinin yeni
qeydiyyatı dünya miqyasında artmaqda davam edir və 2023-cü ildə rekord sayda 14
milyona çatır.
Artur D. Little-ın hesabatında qeyd edilir ki, bununla belə, elektrik
avtomobil bazarının genişləndirilməsi üçün hələ də bir sıra maneələr mövcuddur.
Ən böyük maneələrdən biri qiymətdir, çünki bir çox bazarlarda elektrikli
avtomobillərin ilkin qiymətləri ənənəvi avtomobillərdən daha yüksək olaraq
qalır. Bu vəziyyətə bir sıra ölkələrdə dövlət subsidiyalarının azaldılması
kömək etmir.
Bundan əlavə, tədqiqat iddia edir ki, EV-lərin qəbulu üçün ən böyük
maneə “yenidən qorxmaq”dır, çünki alıcıların “onlar haqqında qərəzli və qərəzli
fikirləri” ola bilər.
Digər narahatlıqlara qeyri-bərabər doldurma infrastrukturu, şarj
müddəti və batareyanın ömrü ilə bağlı narahatlıqlar daxildir.
Növbəti avtomobili kimi tam elektriklə işləyən avtomobili (BEV)
seçməyənlərin təxminən yarısı (49%) buna səbəb kimi batareyanın ömrünü
göstərir.
Artıq bir EV sahibi olanlar üçün çərşənbə axşamı hesabatı onların çox
sadiq olduğunu göstərdi, 76%-i avtomobilini başqası ilə əvəz etməyi
planlaşdırır.
Hesabatda həmçinin vurğulanır ki, böyük avtomobil istehsalçıları
arasında rəqabət qlobal miqyasda biznesə zərər verir.
“Bizneslər ABŞ, Avropa və Çin arasında artan geosiyasi rəqabətlə
üzləşirlər və bu rəqabət əməliyyatlara, xüsusilə də qlobal təchizat zəncirlərinə
təsir göstərir” deyə Artur D. Little bildirib.
Hal-hazırda bu problemlərlə üzləşən şirkətlər arasında Stellantis və
Volkswagen də var, hər ikisi də bu yaxınlarda mənfəət barədə xəbərdarlıq
etmişdilər.
Əsas təhlükələrdən biri Çində zəif tələbatdır, avropalı istehsalçılar
Asiyadakı rəqiblərinə uduzurlar.
Çinli avtomobil istehsalçıları xüsusilə sürətli və daha aşağı qiymətə
mürəkkəb elektrikli avtomobillər hazırlamağa qadirdirlər ki, bu da onlara
istehlakçıları cəlb etməyə imkan verir.
Bu balanssızlıq indi təhdid edir...
/Zekainfo.az