Meta-nın fırıldaqçılıqla mübarizə təşəbbüsü "sadəcə kifayət deyil" deyir Revolut

Meta-nın fırıldaqçılıqla mübarizə təşəbbüsü "sadəcə kifayət deyil" deyir Revolut
İqtisadiyyat 04 Oktyabr 2024 - 09:51


 

Məlumat mübadiləsi: Sosial media nəhəngi saxta reklamlara nəzarət etməli və fırıldaqçılıq qurbanlarına kompensasiya ödəməlidir, fintech şirkəti Revolut, Facebook və WhatsApp-ın ən böyük fırıldaqçılıq mənbəyi olaraq qaldığını göstərən rəqəmlərə istinad edərək dedi.

 

Maliyyə texnologiyaları şirkəti Revolut bildirib ki, texnologiya nəhəngi Meta istifadəçilərini onlayn fırıldaqlardan qorumaq üçün daha da irəli getməlidir.

 

Onlayn bankın cümə axşamı (3 oktyabr) açıqladığı rəqəmlərə görə, Meta sosial media saytı Facebook və mesajlaşma platforması WhatsApp Revolut-a bildirilən ən böyük fırıldaqçılıq mənbələrini təmsil edir.

 

Revolut hesab edir ki, Meta potensial saxta məzmuna görə öz saytlarını izləməli və həm Aİ, həm də Böyük Britaniyada istifadə etdiyi reklamların qurbanlarına kompensasiya verməyə kömək etməlidir.

 

Revolut-un maliyyə cinayətləri üzrə rəhbəri Woody Malouf, "Məlumat mübadiləsinə dair öhdəlik, lazım olsa da, sadəcə olaraq kifayət deyil" dedi və əlavə etdi: "Sosial media platformaları yalnız fırıldaqçılığı təmin etməyə davam etmir ... problem keçən il olduğu kimi bu gün də pisdir”.

Bu, Meta-nın Böyük Britaniya qolu NatWest və Metro da daxil olmaqla banklarla məlumat mübadiləsi proqramını elan etdikdən bir gün sonra baş verir, texnologiya şirkətinin dediyinə görə, fırıldaqçılar tərəfindən idarə olunan minlərlə hesabın öhdəsindən gəlməyə kömək edəcək.

 

Meta-nın qlobal fırıldaqçılıq üzrə rəhbəri Nathaniel Gleicher çərşənbə günü verdiyi açıqlamada, bank məlumatlarının qeyri-qanuni fəaliyyətlərlə mübarizə üçün sistemlərin formalaşmasına kömək etdiyini əlavə edərək, "Biz yalnız birlikdə işləsək və müvafiq fırıldaqçılıq məlumatlarını paylaşsaq, bu cinayətkarları məğlub edəcəyik" dedi.

 

AB, Böyük Britaniya, Norveç və İsveçrənin əksəriyyətini əhatə edən Revolut-un rəqəmləri göstərir ki, alış-veriş fırıldaqları - ödəniş tələb edən, lakin heç vaxt malları çatdırmayan saxta internet saytlarının reklamları - bildirilən saxtakarlığın əsas mənbəyi olaraq qalır.

 

 

Revolut bildirib ki, məşğulluq fırıldaqçılığı - məsələn, təlim və ya idarəetmə xərcləri üçün avans tələb edən saxta iş təklifləri - bütün fırıldaqların 18% -ə qədər artıb.

Brüsseldə Avropa Parlamentinin deputatları sosial media şirkətlərini, xüsusən də fırıldaqçılar özlərini ailə üzvü, bank və ya dövlət qurumu kimi göstərərək pul istədikləri zaman, saxta reklamlara görə daha çox məsuliyyət daşımağa məcbur etdilər.

 

Ödəniş xidmətləri ilə bağlı Aİ qaydalarına edilən bu düzəlişlər hazırda Üzv Dövlətlər tərəfindən nəzərdən keçirilir.

 

Meta-nın sözçüsü Euronews-a deyib ki, “fırıldaqçılıq çox sektorlu problemdir və onu ancaq əməkdaşlıq etməklə həll etmək olar”.

 

 

/Zekainfo.az

          

reklamlar

Digər xəbərlər