Məlumat mübadiləsi: Sosial media nəhəngi saxta reklamlara nəzarət etməli
və fırıldaqçılıq qurbanlarına kompensasiya ödəməlidir, fintech şirkəti Revolut,
Facebook və WhatsApp-ın ən böyük fırıldaqçılıq mənbəyi olaraq qaldığını göstərən
rəqəmlərə istinad edərək dedi.
Maliyyə texnologiyaları şirkəti Revolut bildirib ki, texnologiya nəhəngi
Meta istifadəçilərini onlayn fırıldaqlardan qorumaq üçün daha da irəli getməlidir.
Onlayn bankın cümə axşamı (3 oktyabr) açıqladığı rəqəmlərə görə, Meta
sosial media saytı Facebook və mesajlaşma platforması WhatsApp Revolut-a
bildirilən ən böyük fırıldaqçılıq mənbələrini təmsil edir.
Revolut hesab edir ki, Meta potensial saxta məzmuna görə öz saytlarını
izləməli və həm Aİ, həm də Böyük Britaniyada istifadə etdiyi reklamların
qurbanlarına kompensasiya verməyə kömək etməlidir.
Revolut-un maliyyə cinayətləri üzrə rəhbəri Woody Malouf, "Məlumat
mübadiləsinə dair öhdəlik, lazım olsa da, sadəcə olaraq kifayət deyil"
dedi və əlavə etdi: "Sosial media platformaları yalnız fırıldaqçılığı təmin
etməyə davam etmir ... problem keçən il olduğu kimi bu gün də pisdir”.
Bu, Meta-nın Böyük Britaniya qolu NatWest və Metro da daxil olmaqla
banklarla məlumat mübadiləsi proqramını elan etdikdən bir gün sonra baş verir,
texnologiya şirkətinin dediyinə görə, fırıldaqçılar tərəfindən idarə olunan
minlərlə hesabın öhdəsindən gəlməyə kömək edəcək.
Meta-nın qlobal fırıldaqçılıq üzrə rəhbəri Nathaniel Gleicher çərşənbə
günü verdiyi açıqlamada, bank məlumatlarının qeyri-qanuni fəaliyyətlərlə
mübarizə üçün sistemlərin formalaşmasına kömək etdiyini əlavə edərək, "Biz
yalnız birlikdə işləsək və müvafiq fırıldaqçılıq məlumatlarını paylaşsaq, bu
cinayətkarları məğlub edəcəyik" dedi.
AB, Böyük Britaniya, Norveç və İsveçrənin əksəriyyətini əhatə edən
Revolut-un rəqəmləri göstərir ki, alış-veriş fırıldaqları - ödəniş tələb edən,
lakin heç vaxt malları çatdırmayan saxta internet saytlarının reklamları -
bildirilən saxtakarlığın əsas mənbəyi olaraq qalır.
Revolut bildirib ki, məşğulluq fırıldaqçılığı - məsələn, təlim və ya
idarəetmə xərcləri üçün avans tələb edən saxta iş təklifləri - bütün
fırıldaqların 18% -ə qədər artıb.
Brüsseldə Avropa Parlamentinin deputatları sosial media şirkətlərini,
xüsusən də fırıldaqçılar özlərini ailə üzvü, bank və ya dövlət qurumu kimi göstərərək
pul istədikləri zaman, saxta reklamlara görə daha çox məsuliyyət daşımağa məcbur
etdilər.
Ödəniş xidmətləri ilə bağlı Aİ qaydalarına edilən bu düzəlişlər hazırda
Üzv Dövlətlər tərəfindən nəzərdən keçirilir.
Meta-nın sözçüsü Euronews-a deyib ki, “fırıldaqçılıq çox sektorlu
problemdir və onu ancaq əməkdaşlıq etməklə həll etmək olar”.
/Zekainfo.az