Oktyabrın 4-də Avropa İttifaqına üzv olan 27 ölkə Avropaya idxal
olunan Çin avtomobillərinə əlavə rüsum tətbiq etmək üçün qanuna səs vermək üçün
bir araya gələcək. Beş il ərzində demək olar ki, 36% olan bu əlavə ödənişin qəbul
edilməməsi riski var.
Ursula von der Leyenin Çin siyasətini yarada və ya poza biləcək qərar
üçün mərhələ Brüsseldə hazırlanır.
Avropa İttifaqının 27 ölkəsi Çində istehsal olunan elektriklə işləyən
avtomobillərin idxalına əlavə gömrük rüsumlarının tətbiqi təklifi ilə bağlı səsverməyə
çağırılıb.
Cümə günü səhər baş tutacaq səsvermə yaxından izləniləcək və
paytaxtların bir-birinə qarşı çıxdığını görəcək: Budapeşt qatı düşməndir, Paris
və Roma etibarlı tərəfdardır, Madrid qərarını verməyə çalışır və Berlin uğursuz
müxalifət kampaniyası.
Ticarət ekspertlərinin səsverməsi xanım fon der Leyen tərəfindən keçən
ilin sentyabrında elan edilmiş bir ay davam edən araşdırmanın kulminasiya nöqtəsini
təmsil edir.
"Qlobal bazarlar indi daha ucuz Çin elektrik avtomobilləri ilə
doludur və onların qiymətləri böyük dövlət subsidiyaları ilə süni şəkildə aşağı
saxlanılır", - Komissiya prezidenti Strasburqda Avropa Parlamentinin
deputatlarına deyib.
“Biz bunu daxildən qəbul etmədiyimiz kimi, xaricdən də qəbul
etmirik”.
İstintaq çıxışdan qısa müddət sonra başlayıb və AB rəsmiləri Çində
100-dən çox avtomobil istehsal edən obyektə baş çəkiblər. Üç böyük şirkət -
BYD, Geely və SAIC - elektrikli avtomobil sənayesini təmsil etmək üçün seçildi
və onlardan biznes fəaliyyətləri və araşdırmada iştirak edən Çin hökuməti ilə əlaqələri
haqqında ətraflı, çox fəsildən ibarət anket doldurmaları istəndi.
Nəhayət, nəticələr pis oldu: İllər boyu Pekin dövlət qulluqçularının
təsvir etdiyi kimi, “bütün tədarük zəncirinə” nüfuz edərək, yerli EV sektoruna
böyük miqdarda dövlət pulu xərclədi. Xammalın hasilatından hazır məhsulun
daşınmasına qədər subsidiyalar aşkar edilmişdir ki, bu da güzəştli kreditlərin,
vergilərin azaldılmasının, birbaşa subsidiyaların, “yaşıl istiqrazların” və
istehlakçılara (iddia edilən heç vaxt istehlakçılara çatmayan) güzəştlərin birləşdiyi
qlobal mühit yaradır. avtomobil istehsalçılarına fayda verir.
Bu maliyyə daşması nəticəsində Komissiya belə qənaətə gəldi ki,
Avropa şirkətləri gəlirli elektrik avtomobilləri bazarından sıxışdırılmaq və
dayanıqlı olmayan itkilərlə üzləşmək riski ilə üzləşirlər, bunun da Avropa
İttifaqında 2,5 milyon birbaşa iş yeri və 10,3 milyon dolayı iş yeri üçün
ağrılı nəticələri var.
Bu tutqun perspektivlər Brüsseli subsidiyaların zərərli təsirini
kompensasiya etmək və Çin ilə Avropa İttifaqı arasında qiymət fərqini aradan qaldırmaq
üçün əlavə gömrük rüsumları təklif etməyə vadar edib. Mövcud 10% dərəcələri üzərində
olacaq təklif olunan gömrük rüsumları markadan və Komissiyanın araşdırması ilə əməkdaşlıq
səviyyəsindən asılı olaraq dəyişir, o cümlədən Tesla (7,8%), BYD (17%) , Geely
(18,8%) və SAIC (35,3%).
Cümə günü keçiriləcək səsvermədə üzv dövlətlər bu əlavə hüquqların
növbəti beş il ərzində tətbiq edilməsinə yönəlmiş hüquqi mətnə səs verəcəklər.
Səsvermə kvalifikasiyalı əksəriyyət qaydalarına uyğun aparılacaq, yəni təklifi
təsdiqləmək üçün Birlik əhalisinin ən azı 65%-ni təmsil edən 15 ölkə tələb
olunacaq. Onu rədd etmək üçün eyni hədd tələb olunacaq ki, bu da apellyasiya
prosesini və sonrakı mərhələdə ikinci səsverməyə səbəb olacaq.
Bununla belə, getdikcə daha çox ehtimal olunan üçüncü bir ehtimal
var: bəzi paytaxtlar bitərəf qala bilər, beləliklə, otağın müsbət və ya mənfi nəticə
üçün lazım olan rəqəmə çatmasının qarşısını alır. Bundan sonra Komissiya öz
müstəsna kommersiya səlahiyyətlərindən istifadə edərək, çıxılmaz vəziyyətdən
çıxmaq və tariflərlə irəliləmək istəyib-istəməməsinə qərar verəcəkdir.
İstənilən halda, son qərar oktyabrın 30-a qədər, yəni subsidiya əleyhinə
araşdırmanın müəyyən etdiyi hüquqi müddətə qədər qəbul edilməlidir.
/Zekainfo.az