Aİ Çinin elektrik avtomobillərinə əlavə rüsumun ratifikasiyası üçün qanun qəbul etməyə hazırlaşır

Aİ Çinin elektrik avtomobillərinə əlavə rüsumun ratifikasiyası üçün qanun qəbul etməyə hazırlaşır
İqtisadiyyat 04 Oktyabr 2024 - 10:23


 

Oktyabrın 4-də Avropa İttifaqına üzv olan 27 ölkə Avropaya idxal olunan Çin avtomobillərinə əlavə rüsum tətbiq etmək üçün qanuna səs vermək üçün bir araya gələcək. Beş il ərzində demək olar ki, 36% olan bu əlavə ödənişin qəbul edilməməsi riski var.

 

Ursula von der Leyenin Çin siyasətini yarada və ya poza biləcək qərar üçün mərhələ Brüsseldə hazırlanır.

 

Avropa İttifaqının 27 ölkəsi Çində istehsal olunan elektriklə işləyən avtomobillərin idxalına əlavə gömrük rüsumlarının tətbiqi təklifi ilə bağlı səsverməyə çağırılıb.

 

Cümə günü səhər baş tutacaq səsvermə yaxından izləniləcək və paytaxtların bir-birinə qarşı çıxdığını görəcək: Budapeşt qatı düşməndir, Paris və Roma etibarlı tərəfdardır, Madrid qərarını verməyə çalışır və Berlin uğursuz müxalifət kampaniyası.

 

Ticarət ekspertlərinin səsverməsi xanım fon der Leyen tərəfindən keçən ilin sentyabrında elan edilmiş bir ay davam edən araşdırmanın kulminasiya nöqtəsini təmsil edir.

 

"Qlobal bazarlar indi daha ucuz Çin elektrik avtomobilləri ilə doludur və onların qiymətləri böyük dövlət subsidiyaları ilə süni şəkildə aşağı saxlanılır", - Komissiya prezidenti Strasburqda Avropa Parlamentinin deputatlarına deyib.

 

“Biz bunu daxildən qəbul etmədiyimiz kimi, xaricdən də qəbul etmirik”.

 

İstintaq çıxışdan qısa müddət sonra başlayıb və AB rəsmiləri Çində 100-dən çox avtomobil istehsal edən obyektə baş çəkiblər. Üç böyük şirkət - BYD, Geely və SAIC - elektrikli avtomobil sənayesini təmsil etmək üçün seçildi və onlardan biznes fəaliyyətləri və araşdırmada iştirak edən Çin hökuməti ilə əlaqələri haqqında ətraflı, çox fəsildən ibarət anket doldurmaları istəndi.

 

Nəhayət, nəticələr pis oldu: İllər boyu Pekin dövlət qulluqçularının təsvir etdiyi kimi, “bütün tədarük zəncirinə” nüfuz edərək, yerli EV sektoruna böyük miqdarda dövlət pulu xərclədi. Xammalın hasilatından hazır məhsulun daşınmasına qədər subsidiyalar aşkar edilmişdir ki, bu da güzəştli kreditlərin, vergilərin azaldılmasının, birbaşa subsidiyaların, “yaşıl istiqrazların” və istehlakçılara (iddia edilən heç vaxt istehlakçılara çatmayan) güzəştlərin birləşdiyi qlobal mühit yaradır. avtomobil istehsalçılarına fayda verir.

Bu maliyyə daşması nəticəsində Komissiya belə qənaətə gəldi ki, Avropa şirkətləri gəlirli elektrik avtomobilləri bazarından sıxışdırılmaq və dayanıqlı olmayan itkilərlə üzləşmək riski ilə üzləşirlər, bunun da Avropa İttifaqında 2,5 milyon birbaşa iş yeri və 10,3 milyon dolayı iş yeri üçün ağrılı nəticələri var.

 

Bu tutqun perspektivlər Brüsseli subsidiyaların zərərli təsirini kompensasiya etmək və Çin ilə Avropa İttifaqı arasında qiymət fərqini aradan qaldırmaq üçün əlavə gömrük rüsumları təklif etməyə vadar edib. Mövcud 10% dərəcələri üzərində olacaq təklif olunan gömrük rüsumları markadan və Komissiyanın araşdırması ilə əməkdaşlıq səviyyəsindən asılı olaraq dəyişir, o cümlədən Tesla (7,8%), BYD (17%) , Geely (18,8%) və SAIC (35,3%).

 

Cümə günü keçiriləcək səsvermədə üzv dövlətlər bu əlavə hüquqların növbəti beş il ərzində tətbiq edilməsinə yönəlmiş hüquqi mətnə ​​səs verəcəklər. Səsvermə kvalifikasiyalı əksəriyyət qaydalarına uyğun aparılacaq, yəni təklifi təsdiqləmək üçün Birlik əhalisinin ən azı 65%-ni təmsil edən 15 ölkə tələb olunacaq. Onu rədd etmək üçün eyni hədd tələb olunacaq ki, bu da apellyasiya prosesini və sonrakı mərhələdə ikinci səsverməyə səbəb olacaq.

Bununla belə, getdikcə daha çox ehtimal olunan üçüncü bir ehtimal var: bəzi paytaxtlar bitərəf qala bilər, beləliklə, otağın müsbət və ya mənfi nəticə üçün lazım olan rəqəmə çatmasının qarşısını alır. Bundan sonra Komissiya öz müstəsna kommersiya səlahiyyətlərindən istifadə edərək, çıxılmaz vəziyyətdən çıxmaq və tariflərlə irəliləmək istəyib-istəməməsinə qərar verəcəkdir.

 

İstənilən halda, son qərar oktyabrın 30-a qədər, yəni subsidiya əleyhinə araşdırmanın müəyyən etdiyi hüquqi müddətə qədər qəbul edilməlidir.

 

/Zekainfo.az

 

reklamlar

Digər xəbərlər