Apple necə başladı, demək olar ki, uğursuz oldu və "gələcəyi formalaşdırmaq"

Apple necə başladı, demək olar ki, uğursuz oldu və "gələcəyi formalaşdırmaq"
İqtisadiyyat 04 Noyabr 2024 - 16:11


 

 

Apple 4 trilyon dollar dəyərində ilk şirkət olmaq yolundadır. Ancaq 1976-cı ildə qurulandan bəri Amerika texnologiya nəhəngi üçün yol bəzən tələlərlə doludur.

 

Texnologiya nəhəngi Apple Cümə axşamı günü elan etdi ki, 2024-cü ilin iyul-sentyabr dövründə ümumi satışları keçən ilin eyni rübü ilə müqayisədə 6% artıb, çünki ABŞ şirkəti 4,000 milyard dollar dəyərində bir nömrəli şirkət olmaq yolundadır. (3,600 milyard avro).

 

Euronews Next, Apple-ın satışa çıxarıldığı gündən bəri tarixinə və böyüməsinə, onun qabaqcıl məhsullarına və şirkətin gələcəyinə nəzər salır.

 

Apple 1976-cı il aprelin 1-də Stiv Cobs, Stiv Voznyak və Ronald Ueyn tərəfindən təsis edilib, ikincisi 12 gün sonra səhmlərini iki ortağına 800 dollara satıb.

 

Şirkətin ilk məhsulu Stiv Cobsun qarajında ​​qurulan Apple I mikrokompüteri oldu. Nə klaviatura, nə də ekran var idi.

 

Bir il sonra, 1977-ci ildə Apple II bazara çıxdı və şirkət ilk böyük uğurunu yaşadı: Apple ABŞ-da aparıcı kompüter istehsalçısı oldu və sensasiyalı IPO həyata keçirdi.

 

Lakin şirkət bir neçə ildən sonra böyük uğursuzluqla üzləşdi: bahalı stolüstü kompüter olan Apple Lisa 1983-cü ildə təqdim olunduqdan sonra gözlənilən uğurdan həzz ala bilmədi.

 

Stiv Cobs daha sonra Macintosh kompüterinə mərc etdi və bu kompüter o zaman bazar lideri olan IBM-ə müdaxilə etdi.

Bununla belə, Stiv Cobs ilə Apple-ın o vaxtkı CEO-su Con Skulli arasında Lisa və Macintosh-un məyusedici satışları ilə bağlı yaranan münaqişə direktorlar şurasının Apple həmtəsisçisini bütün vəzifələrdən uzaqlaşdırmasına səbəb oldu.

 

Stiv Cobs daha sonra NeXT Computers adlı yeni şirkət yaratdı; onun ortağı Stiv Voznyak da şəxsi səbəblərə görə Apple-dan ayrılır.

 

Apple 1990-cı illərin ortalarına qədər yaxşı iş gördü, lakin sonra Microsoft-dan daha ucuz kompüterlərin rəqabəti qarşısında və bir neçə uğursuzluqdan sonra, məsələn, Nyuton planşetininki kimi iflasa yaxınlaşdı.

Daha sonra Apple NeXT Kompüterlərini satın aldı və Steve Jobs şirkətin müvəqqəti icraçı direktoru təyin etdi. Məhz o, Apple-ı kompüter fəaliyyətinə yönəldəcək və onu iflasdan xilas edəcək.

 

 

"Bu gün biz bu barədə nadir hallarda düşünürük, lakin Stiv Cobs 1997-ci ildə Apple-a qayıdanda şirkət özünü təhlükəli vəziyyətə saldı: bir rübdə sadəcə 50 milyon dollar (46 milyon avro) itirmişdi. " demək olar ki, hamısı öz bəhrəsini verən mərclərin sayı”, – PC Pro-nun baş redaktoru Tim Danton Euronews Next-ə bildirib.

1998-ci ildə iMac, bir neçə ildən sonra texnologiya sahəsi olan Mac OS təqdim edildi.

 

Tim Danton deyir ki, Apple-ın sirrini "bir sözlə ifadə etmək olar: dizayn".

 

"Apple heç vaxt texnologiyanı bazara ilk çıxaran deyil, lakin bunu edəndə onun əla göründüyünə və mükəmməl işlədiyinə əmin olur. Məsələn, iPod-u götürək. MP3 pleyerlər bir neçə il idi ki, var idi, lakin Apple belə bir versiya yaratdı. Təcrübəsizlər üçün arzuolunan və istifadəsi asan idi "dedi.

 

Sonrakı illərdə 2007-ci ildə iPhone, 2010-cu ildə App Store və iPad buraxıldı.

 

2011-ci ildə Stiv Cobs məzuniyyət götürdü və Tim Kuku Apple şirkətinin baş direktoru təyin etdi. Məşhur uzaqgörən qurucu həmin ilin sonunda mədəaltı vəzi xərçəngindən öldü.

Tim Kuk vəzifəyə gəldikdən sonra Apple öz biznesini media axın xidməti Apple TV+ və Apple Music, həmçinin əlavə reallıq (AR) və virtual reallığı (VR) birləşdirən qarışıq reallıq qulaqlıqları, Apple Vision Pro daxil etmək üçün uyğunlaşdırdı və genişləndirdi. .

 

ABŞ şirkəti həmçinin süni intellekt (AI) yarışına iOS 18 əməliyyat sistemi və xüsusi kompüter çipinə malik dörd iPhone 16 modelinin yenilənməsi ilə daxil olub - o cümlədən, hazırda Avropada buraxılışı planlaşdırılmır.

Tim Kukun rəhbərliyi altında Apple, ABŞ və Çin arasında geosiyasi gərginlik və Çin bazarında tələbin yavaşlaması kimi cari çağırışları uğurla həll etdi.

 

Lakin şirkət indi başqa problemlə üz-üzədir: Avropa Komissiyası hesab edir ki, Tətbiq Mağazası proqram tərtibatçılarının istehlakçıları digər məzmuna giriş kanallarına sərbəst yönləndirməsinin qarşısını alaraq, Rəqəmsal Bazarlar Aktını (DMA) pozur.

 

Çox bahalı və narahat hesab edilən Apple-ın Vision Pro eynəkləri də nisbi kommersiya uğursuzluğu yaşadı.

“Mən Apple-ın gələcəyinə digər texnologiya şirkətlərindən daha çox əminəm.

 

 

Zekainfo.az/

 

reklamlar

Digər xəbərlər