Euronews
Culture məşhur alman rejissoru Vim Venderslə mədəniyyət müəssisələrinin təhdid
edilən maliyyələşdirilməsi və Avropanın "gözəl ideyası" haqqında
danışır.
Builki Avropa
Kino Akademiyasının Ömür Boyu Uğur Mükafatının qalibi, Paris, Texas, Wings of
Desire, Buena Vista Social Club və 2023-cü ilin ən sevimli filmlərimizdən biri
olan dinc və valehedici Mükəmməl Günlər kimi klassiklərin arxasında duran alman
rejissoru qədər təvazökardır, həmişə olduğu kimi dərin və mehriban.
Euronews
Culture builki Avropa Film Mükafatları mərasimində Wim Wenders ilə danışıb,
onun son mükafatı, həyatını formalaşdıran filmlər və 2025-ci ilə olan ümidləri
haqqında danışıb.
Euronews
Culture: Keçən il Lümyer Mükafatını qazandığınız Lionda sizinlə söhbət etməkdən
məmnun oldum. Bu il siz Avropa Kino Akademiyasının Həyat Boyu Nailiyyət Mükafatını
alırsınız. Bu sizin üçün nə deməkdir?
Wim Wenders:
Keçən il çox xüsusi idi və builki mükafat da ailəmdən gəldiyi üçün xüsusidir.
Mən Avropa Kino Akademiyasının fəaliyyətə başladığı gündən, 24-cü ildə
prezident kimi fəaliyyət göstərdiyi 36 il ərzində onunla əməkdaşlıq etmişəm.
Ona görə də
özümü bir ailənin üzvü kimi hiss edirəm. Normalda sizə mükafat verən ailəniz
deyil. Sadəcə çiyninə vurub “yaxşı, bala” deyirlər, sonra çıxıb gedirlər. Ona
görə də mənim üçün çox özəldir.
1996-2020-ci
illərdə Avropa Kino Akademiyasının prezidenti kimi siz bu illər ərzində Avropa
kinosunun təkamülünə töhfə vermək və bunun şahidi olmaq üçün yaxşı şəraitdə yer
aldınız. Onun tərəqqisi haqqında nə düşünürsünüz və düzgün istiqamətdə gedirmi?
Yaxşı
irəliləyirdik və sonra COVID-19 pandemiyası gəldi və sistemi pozdu. Bu, bir çox
insanı teatrlardan və filmlərdən yayıma yönləndirdi və artım hər kəsin
gözlədiyindən daha böyük və sürətli oldu.
Tamaşaçıların
tədricən axın xidmətlərinə üz tutması demək olar ki, qaçılmaz idi. Amma bu,
qəfil baş verdi və müstəqil kinoteatrlara böyük zərbə oldu. Böyük komplekslər
bir az daha yaxşı sağ qalmışdır.
Tərcümə
edəni Səfər Şakiroğlu Zekainfo.az/