Çəki Nəzarətçiləri bitdi, lakin TikTok-da pəhriz saxlamaq kultu hələ də canlıdır və yaxşıdır

Çəki Nəzarətçiləri bitdi, lakin TikTok-da pəhriz saxlamaq kultu hələ də canlıdır və yaxşıdır
Cəmiyət 26 Noyabr 2024 - 12:00


 

Pəhrizlərin sonu? Bir neçə həftə əvvəl arıqlama proqramlarının qabaqcıllarından olan Weight Watchers 2024-cü ilin sonuna qədər Fransada fəaliyyətini dayandırdığını açıqladı. Arxaik pəhrizlər dövrü bitdi? O qədər də sürətli deyil. TikTok-a sadəcə bir neçə dəqiqə sərf etməlisiniz ki, bu üsulları hələ də parlaq gələcək gözləyir... Şifrənin açılması.

 

Məqalənin yuxarısındakı videoda sizə dediyimiz kimi arıqlamaq üçün pəhrizlər İkinci Dünya Müharibəsindən sonra ortaya çıxdı. Və buna gəldikdə, hər kəs üçün bir şey var. Bəziləri boşqabdakı kalorilərin sayından asılı olaraq pəhrizin yenidən balanslaşdırılmasına, digərləri isə tamamilə müəyyən qidalara ciddi qadağaya güvənirlər.

 

Məsələn, keçmiş fransız dietoloqu Pierre Dukan tərəfindən yaradılmış, zülallara üstünlük verən və möhtəşəm arıqlama vəd edən Dukan pəhrizi var idi. Qidalanma üzrə tədqiqatçı Cécile Betry qeyd etdiyi kimi, bu üsul qısa müddətdə təsirli olsa da, sağlamlıq üçün potensial təhlükəli olmaqla yanaşı, davamlılıqdan uzaqdır: “Təxminən on il əvvəl, ANSES-in pəhrizləri ilə bağlı hesabat dərc edilmişdi. vaxt, Çəki Nəzarətçiləri var idi, Dukan var idi, bu pəhrizlərin ümumiyyətlə təhlükəli və təsirsiz olduğunu söyləmək üçün. »

 

Pierre Dukan o vaxtdan bəri 2014-cü ildə Həkimlər Ordenindən çıxarılıb. Lakin bu, onun demək olar ki, 600.000 insanın izlədiyi TikTok-da öz üsullarını tərifləməyə davam etməsinə mane olmur.

 

Çünki bədənin müsbət hərəkətinin artması ilə jurnallarda və televiziyada məhdudlaşdırıcı pəhrizlər haqqında daha az danışsaq da, onlar yox olmaqdan uzaqdır. Sosial şəbəkələrdə arıqlamaq üçün məsləhət videoları, reseptlər və çağırışlar bir-birini izləyir.

 

Artıq möcüzəvi pəhrizi təbliğ edən modellər və ya ulduzlar deyil, qida əlavələri və yemək əvəzediciləri satan təsir göstərənlər və ya reallıq TV namizədləridir. “Bu, qadın jurnallarında gördüklərimizin davamıdır. Arıqlamaq satılır. İnfluencerlər bundan öz icmalarını artırmaq və sponsorlu məzmun yaratmaq üçün istifadə edirlər”, – Cécile Betry izah edir.

 

Zekainfo.az/

reklamlar

Digər xəbərlər